Vadmacska: kipróbáltuk a 200 lóerős Ford Puma ST-t
Nyúzópróbán a Ford Performance első európai szabadidőautója, a Puma ST, mely szerény 3 hengeres motorja ellenére is az egekbe képes katapultálni a sofőr adrenalinszintjét.
Nyúzópróbán a Ford Performance első európai szabadidőautója, a Puma ST, mely szerény 3 hengeres motorja ellenére is az egekbe képes katapultálni a sofőr adrenalinszintjét.
A középkategóriás szabadidő-autó sportos változata tisztább működésű lett, és néhány lóerőt veszített a teljesítményéből.
Sokkal nagyobb, mint egy Vitara, plugin hibrid hajtáslánca zöld rendszámot ér, az ára pedig a márkától szokatlan módon csillagászati. Testközelből ismerkedtünk meg a Toyota RAV4 PHEV testvérmodelljével.
Leleplezték a bajor gyártó több mint 500 lóerős szabadidő-autóját, amely 10 perc alatt 120 kilométer hatótávolságra elég áramot képes felvenni.
A dél-koreai gyártó kívül-belül felfrissítette népszerű elektromos kompakt modelljét.
A plugin hibrid hajtásláncú szabadidő-autó elektromos hatótávolsága eléri a 75 kilométert.
Az új Vitara várhatóan kicsit nagyobb méretű, belül tágasabb és modernebb formájú lesz, mint az elődje.
A Hamann alaposan felmorcosította a BMW nemrég generációváltáson átesett kupé divatterepjáróját.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
A Genesis újdonsága 4 és 6 hengeres motorokkal indul harcba a szabadidő-autók piacán.
A német gyártó népszerű divatterepjárója az eddiginél nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
A ráncfelvarrás egy új szabadidő-autó hangulatú kivitelt is magával hozott.
Új fényszóróval és hibrid hajtásláncokkal támad a brit márka kompakt szabadidőautója.
A fejlett plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos hatótávolsága 47 kilométer.
Összecsap egymással a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású és egyedi kialakítású MX-30, valamint a minden fronton konzervatívabb benzines testvére, a CX-30.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
A hűtőrács világító díszítése elektromos problémákat okozhat egyes stuttgarti divatterepjárókon.
Az elődjeire hasonlító, de alaposan modernizált külsejű terepjáró lokálisan egyetlen gramm CO2-vel sem terheli a környezetet.
A 3 hengeres motorral szerelt alapváltozat az USA-ban mintegy 8 millió forintnak megfelelő áron debütál.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.