A Huawei is beígérte a csodaakkumulátort: 5 perces töltés és 3000 kilométeres hatótáv
Tudják még emelni a tétet az akkumulátortechnológiában.
Tudják még emelni a tétet az akkumulátortechnológiában.
Elvileg már hétköznapi forgalomban tesztelik.
A Chery szerint már nem kell sokat várnunk az első igazán komoly hatótávú tisztán elektromos kocsikra.
Mindenki olyan akkumulátorról álmodik, amelyik nagyon sokáig bírja, és emellett még biztonságos is. A Samsung újdonsága ezt az álmot hivatott beteljesíteni, először a viselhető eszközöknél.
A tervek arról szólnak, hogy két év múlva már utcai autókban is megjelenjen a technológia.
Kínai kutatók olyan új anyagot fejlesztettek, mellyel kiváltható lehet az akkumulátorok ma legköltségesebbnek számító komponense.
Megkezdődött a Nio vadonatúj 150 kWh kapacitású SSB akkumulátorának a sorozatgyártása.
Az újfajta szilárdtest akkumulátor az első tesztek alapján igencsak ígéretesnek tűnik.
A Nio ET7 új csúcsmodelljével közel 1100 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A belgiumi Kenshiki Forumon testközelből ismerkedtünk meg az oldalain látványos kijelzőket felvonultató Toyota FT-3e szabadidő-autóval.
A Toyota szerint egy szilárdtest-akkumulátorral hajtott elektromos jármű akár 1200 kilométeres hatótávolsággal és mindössze 10 perces töltési idővel rendelkezik majd.
A japán gyártó az elkövetkezendő években számos új elektromos autót kíván piacra dobni.
Az ilyen akkumulátorok lényege, hogy a folyékony elektrolit helyettesítése miatt elenyésző a tűz veszélye, emellett jobb általános teljesítményt és kompaktabb, olcsóbb akkumulátorcsomagok gyártását teszik lehetővé.
A Nissan dupla energiasűrűséget és háromszoros töltési sebességet ígér.
Az Új-dél-walesi Egyetem kutatóinak sikerült kiküszöbölniük a szilárdtest-akkumulátorok egyik legfőbb problémáját. A megoldás forradalmi lehet, ha kereskedelmi forgalomba kerül.
A repülés és az autózás világában is áttörést hozhat az a szilárdtest-akkumulátor, melynek fejlesztéséhez összefog két francia óriásvállalat, az Airbus és a Renault. A repülőgépgyártó emellett a fenntartható kerozint készítő Neste vállalattal is partnerségre lépett.
A NASA és a Nissan közösen forradalmasíthatja az akkumulátorokat. A technológia bevezetése 2024-ben indulhat meg, 2028-ra pedig már tömeggyártásba is küldhetik az egységet, amely gyorsabban tölthető, és kevesebb helyet is foglal, mint a jelenlegi lítium-ion akkumulátorok.
A Toyota prémium márkája hamarosan piacra dobja az ikonikus LFA utódját, melyben már nem lesz belsőégésű motor.
A japán mamutcég úgy véli, hogy a közeljövő autózását illetően hiba lenne mindent egy lapra, csak és kizárólag a villanyautókra feltenni.
A két autógyártó közös vállalatot bízott meg a technológia fejlesztésével.