Januártól újra a BKK-hoz kerül minden taxikkal kapcsolatos feladat
Eddig a Budapest Közúttal osztották meg a feladatokat.
Eddig a Budapest Közúttal osztották meg a feladatokat.
Emelkednek a tarifák, a közgyűlés megszavazta.
A hivatásos taxisok szerint jó darabig nem fognak visszatérni a taxishiénák, sok időbe telik ugyanis, mire a vendéglátás, a turizmus és vele a taxisok magukra találnak a járvány után.
Eddig sem volt olcsó taxiba ülni, de most megint tekertek egyet az alapdíjon. Július első napján elindult az online számlázás is.
Minden jó és még jobb lesz – nagyjából ez a lényeg.
Az észt hátterű Bolttal nem lesz olyan könnyű dolguk a fővárosi taxisoknak, mint a hét éve elzavart Uberrel.
Ahol az önkormányzatoknak nincs hatáskörük a helyi taxizásban, ott akármikor emelkedhetnek a tarifák az árstop kivezetése miatt megugró üzemanyagárak miatt.
A hatósági tarifák után a tagdíj összege is nőtt, illetve nőni fog a fővárosi társaságoknál.
A GVH szerint a nem megfelelő szabályozással társadalmi károk alakulhatnak ki.
Nemcsak az interneten van kevés nyoma a szolgáltatásnak, hanem a fővárosiak zöme sem emlékszik ötven év távlatából a mini taxikra. Nem csoda, hiszen csak négy évig robogtak az utakon Zastaváikkal a légikísérős formaruhákba bújtatott sofőrhölgyek.
A változtatást az Innovációs és Technológiai Minisztérium kezdeményezte az utasok védelme érdekében.
Az előző szerződés lejárt, hát újat hirdetett az MTVA.
Hosszú ideje fejleszti Lilium Jet nevű légi taxiját a Lilium Aviation, amely egyszerre akár öt embert is el tud vinni. Most már azt is tudni, hogyan fest majd a Jet végleges változata.
A volt BKK-vezér szerint a Fővárosi Önkormányzat nem képviseli az utasok érdekeit, csak a taxislobbit szolgálja ki az áremeléssel.
Az alapdíjat, a kilométerdíjat és a várakozási díjat is felemelné a Fővárosi Közgyűlés.
Rövid időn belül megszülethet a megállapodás a taxik áremeléséről az Országos Taxisszövetség és a főváros között – írta a Magyar Nemzet. A tervek szerint 10-15 százalékkal magasabb díjakat alkalmaznának.