Magasra nőtt törpe: Dakar-csomagot kapott az új Suzuki Jimny
Az új Jimny terepjáró képességei már alaphelyzetben sem rosszak, de most sikerült egy kicsit még tovább javítani rajtuk.
Az új Jimny terepjáró képességei már alaphelyzetben sem rosszak, de most sikerült egy kicsit még tovább javítani rajtuk.
Közel négy évtizedet kellett várni az új G-Klasséra, ami dizájn és hangulat tekintetében semmit sem változott, a technikája azonban abszolút 2019-es szintű. Gigant zsanérok, ódivatú kilincsek, ajtócsapkodás, az iparág legdurvább központi zárja és egy remek V8 – ez az új G.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
A Volkswagen-konszern cseh márkája az eddigi legnagyobb divatterepjárójából készítette ezt az egyedi újdonságot.
Az igen komoly terepjáró képességekkel rendelkező pickup új változata egyáltalán nem szenved erőhiányban.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
A török gyártmányú hatalmas páncélozott négykerekű nehezebb, mint 7 normál személyautó.
Ennek a divatterepjárónak olyan a külcsínje, hogy akár egy haditechnikai kiállításról sem lógna ki.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
Ilyesmivel voltak tavaly Horvátországban is nyaralni, de ez vadiúj.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
Ez a modell jelentheti az arany középutat a német gyártó új SUV-kupé termékcsaládjában.
Bár nem divatterepjáró, a Raptor abszolút kimaxolja a menőségfaktort. A kőkemény igénybevételre méretezett pickup Marokkóban bizonyította, hogy mély homokban, sziklás terepen és aszfalton is képes helytállni.
A típus már alaphelyzetben sem rendelkezik rossz terepjáró képességekkel, hát még ebben a változatában.
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!
A japán gyártó újdonsága ugyan nagyon is divatos, mégsem divatterepjáró, hanem sokkal inkább egy igazi terepjáró.
A Mercedes-AMG régi vágású, de nemrégiben teljesen megújult terepjárójában találtak még néhány extra lóerőt.
Az amerikai gyártó legnagyobb villanyautójának ezúttal nem aszfalton megejtett gyorsulás versenyszámban kellett teljesítenie.
Nincs mese, jönni kell a BMW X7 és a Mercedes-Benz GLS konkurensével.