Elárverezik Ceaușescu terepjáróját
Az 1977-es évjáratú, szürke ARO 304-es terepjáró 72 ezer 453 kilométert tett meg.
Az 1977-es évjáratú, szürke ARO 304-es terepjáró 72 ezer 453 kilométert tett meg.
Ezzel a lakóautóként is használható terepjáróval vélhetően már-már művészet elakadni.
Ez a hamisítatlan amerikai hangulatú terepjáró olyan kiváló állapotban van, hogy vélhetően még maga Schwarzenegger is megirigyelné.
A több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró utolsó tuningszériája alaposan meg lett emelve, és erőhiányban sem igazán szenved.
Bár alapvetően haszonjármű, egyre többen divatterepjáró helyett vásárolják a remek kiállású Rangert, amely egyáltalán nem jön zavarba, ha kemény terepre hajtanak vele. Ezt onnan tudjuk ilyen biztosan, mert próbának vetettük alá.
A Los Angeles-i Autószalon egyik legnagyobb durranása egy tisztán elektromos hajtásláncú pickup, amelyhez hasonlót a Tesla egyelőre még csak tervezget.
A több évtizedes múltra visszatekintő szovjet technika a videó alapján a terepjárók Chuck Norrisának tűnhet. Csakúgy, mint a Mercedes G-osztály.
A gyártó megemelte népszerű kompakt kombiját, és néhány fényezetlen elemmel tette kicsit vagányabbá.
Az orosz gyártó izgalmas új terepjáró koncepcióját kívülről és belülről is alaposan körbejárja ez a videó. Érkezőben a Niva sokak által várva várt 21. századi utódja.
Szívesen elbeszélgetnénk ennek az X6-osnak a tulajdonosával, hogy mégis körülbelül milyen elképzelés mentén csinosította hőn szeretett divatterepjáróját.
Ha a Mercedesnek lehet X-osztályos pickupja, akkor miért ne lehetne egy hasonló modellje a BMW-nek is?
Egy kis időutazásra hívjuk olvasóinkat, mutatjuk, hogy néhány évtizede hogyan mutatott a valaha készült legnépszerűbb orosz terepjáró reklámfilmje.
Divatterepjáró helyett ezúttal itt egy igazi kőkemény terepjáró, melynek csak a belterét próbálták egy kicsit divatosra venni. Ha komoly terepezésről van szó, akkor ma a Land Cruiser az egyik legjobb választás, igaz, nem olcsó és nem is túl fürge.
Ahhoz, hogy nálunk valaki Subarut válasszon, vagy ralifanatikusnak kell lenni, vagy lélekben svájci anyukának, aki összkerék-hajtás nélkül ki nem teszi a lábát otthonról. Mindkettőhöz megfelelő anyagi háttér is kell persze, de ha ez adott, teljesen megértjük őket, ha nem divatból vesznek crossovert, hanem egy olyan családi autót akarnak, ami nem akad el az első hóban. Pont ilyen a Subaru XV.
Ez az F-150-es mostanság abszolút nem mondható politikailag korrektnek, de minden bizonnyal lesz rá kereslet.
Itt, azért a vezetési tudás sem alapszintű.
A most leleplezett Palisade-ben ülésenként 2, azaz összesen 16 pohártartó kapott helyet. És akkor a 7 USB-portról még nem is tettünk említést.
Két teljesen egyforma divatterepjáró méri össze tudását téli körülmények mellett, de az egyik nyári-, a másik téligumikon gördül.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.