Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Volkswagen-konszern cseh márkája az eddigi legnagyobb divatterepjárójából készítette ezt az egyedi újdonságot.
A Mladá Boleslav-i tanulók által megálmodott és mintegy 2000 munkaóra alatt elkészített újdonság nem más, mint egy rövid kabinos pickup, melynek platója praktikus módon dupla padlóval rendelkezik.
Az 5 méter hosszú, 2 méter széles, illetve 1,7 méter magas újdonság 17 colos terepgumikat kapott, hasmagassága pedig 29 centiméter. A tömeg az átalakítás során sajnos az egekbe nőtt: 2450 kilogrammja révén a Mountiaq lényegében ugyanolyan nehéz, mint egy Mercedes G-osztály.
A LED-es belső világítással megspékelt motorháztető alatt egy 190 lóerős, 2 literes 4 hengeres TSI benzinmotor található, ezenkívül a csörlő és a 2000 W-os hangrendszer mellett sem mehetünk el szó nélkül. Arról sajnos nem szól a fáma, hogy az egyelőre egyetlen példányban elkészített Škoda Mountiaq a jövőben esetleg sorozatgyártásba kerülne.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.