EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Illetve elsősorban saját magát.
Videóval jelentkezett Lázár János országgyűlési képviselő, Hódmezővásárhely volt polgármestere. Lázár a Stadler gyárában elkészült első szerelvényt mutatja be, amely a Szegedet Vásárhellyel összekötő villamos-vasút (tramtrain) pályáján fog közlekedni.
A közösségi oldalán közzétett videóban Lázár elmondta, hogy a 2021 őszétől közlekedő járművek „új életminőséget” és a „társadalmi jólét új szintjét” jelentik majd a hódmezővásárhelyieknek, továbbá hogy „hajrá, Vásárhely, hajrá, Magyarország”.
A járműről nem sok minden derül ki, így az sem, hogy a Citylink típusú szerelvényeket a Stadler spanyol, valenciai gyárában szerelik össze, és összesen 12 darabot rendelt Magyarország. A járművek Spanyolországon kívül Németországban és Nagy-Britanniában állnak szolgálatban.
A vasútvillamos-vonal eddig 58 milliárd forintba került.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.