Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#tramtrain

Zelki Benjámin Gazdaság

Metró- és HÉV-felújítás: pénz, az nincs rá

A 3-as metró megdrágult felújítását a fővárosnak kell kigazdálkodnia egyéb uniós pályázatainak terhére, a HÉV-eknek mind a pályáját, mind a járműveket szeretnék megújítani, de fedezet egyelőre még nincs rá, a hódmezővásárhelyi tramtrainnel azonban állítják, minden rendben – mondta Homolya Róbert közlekedéspolitikáért felelős államtitkár.

hvg.hu Gazdaság

Válaszolt Lázárnak tramtrain-ügyben az NFM

Egyelőre nem tudni, milyen válaszokat kapott a Miniszterelnökséget vezető miniszter, az viszont biztosnak látszik, hogy Orbán Viktor hódmezővásárhelyi látogatásán egyeztetnek a beruházásról.

hvg.hu Gazdaság

És akkor minden magyar adott Mészáros Lőrincnek 10 ezer forintot

A felcsúti polgármester vagyona 100 milliárd forinttal nőtt egy év alatt, az Index Simicska alá került, vagy mégsem, az MKB Bank pedig Matolcsyék alá, vagy mégsem. Az viszont biztos, hogy mahagóni borítás lesz a honvédségi vitorlásokban. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.

hvg.hu/MTI Gazdaság

Seszták minisztériuma is Lázárt cáfolja a villamosvasút ügyében

Lázár azt állította, hogy a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő vonalra szánt kocsik közel kétszer annyiba kerülnének, mint azt eredetileg tervezték, de ezt a járműgyártó cég és a fejlesztési minisztérium is cáfolta. Most úgy tűnik, Brüsszelen múlhat a projekt sorsa.

hvg.hu Gazdaság

Szinte tramtrain-nagyhatalom lehet nemsokára Szeged

Egyre több konkrétumot lehet tudni Szeged harmadik Tisza-hídjáról és a hozzá kapcsolódó forgalmi tervekről, köztük a makói tramtrainről. A vonat és a villamos „keresztezésével” közvetlen vasúti kapcsolat jönne létre Makó és Szeged belvárosa között. A hódmezővásárhelyi tramtrain megvalósítása az utolsó hírek szerint előrébb tart, ott már viszonylag részletes terveiket is be tudtak mutatni a közönségnek.

hvg.hu Itthon

Tízpercenként járna csúcsidőben tramtrain Szeged és Vásárhely között

Egyre több részlet derül ki a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő villamosvasút terveiből. 2020-ra építenék ki a vonalat, a teljes beruházás költségét 20 milliárd forintra becsülik. Vásárhelyen hat megállója lenne a tramtrainnek, amelyre a két város között Algyőnél is fel lehetne szállni. A teljes menetidőt 45 percre tervezik – derült ki egy közmeghallgatáson Hódmezővásárhelyen.

MTI Itthon

100 kilométerrel száguldana a tramtrain Szeged és Vásárhely között

Felújított, villamosított és helyenként kétvágányúra bővített pályán járhat majd Szeged és Hódmezővásárhely között a tramtrain. 20 perces követési időt terveznek, amelyet betétjáratokkal 10 percesre sűríthetnek csúcsidőben. Hódmezővásárhely polgármestere szerint a 2020-ig tartó uniós ciklusban elkészül a beruházás.

1 2 3
Terv szerint érkezhet az első elektromos Suzuki, leállás sem fenyeget Esztergomban a kínai korlátozások miatt

Terv szerint érkezhet az első elektromos Suzuki, leállás sem fenyeget Esztergomban a kínai korlátozások miatt

Lázár: Ha magyar múzeumnak kell a Klimt-kép, tisztességes megegyezéssel kell megvásárolni

Lázár: Ha magyar múzeumnak kell a Klimt-kép, tisztességes megegyezéssel kell megvásárolni

Keno Verseck: A fennhéjázás és a kaotikus infrastruktúra Orbán hatalmát fenyegeti

Keno Verseck: A fennhéjázás és a kaotikus infrastruktúra Orbán hatalmát fenyegeti

A levegő kér elnézést a teljesen új Nissan Leaftől

A levegő kér elnézést a teljesen új Nissan Leaftől

Kovács Kati kétszer is majdnem meghalt filmforgatáson, halott testvéréről is beszélt

Kovács Kati kétszer is majdnem meghalt filmforgatáson, halott testvéréről is beszélt

Parászka Boróka: Ki mondja meg Orbánéknak, hogy a bulijukat lefújták?

Parászka Boróka: Ki mondja meg Orbánéknak, hogy a bulijukat lefújták?

Marabu Féknyúz: Lázár agya zakatol

Marabu Féknyúz: Lázár agya zakatol

Autó után kötött motorháztetőn csúszkáltak, halálos baleset lett belőle

Autó után kötött motorháztetőn csúszkáltak, halálos baleset lett belőle

Egy évvel az ítélet után: eddig 226 milliárd forintba fájt a kormány költséges szélmalomharca az uniós joggal szemben

Egy évvel az ítélet után: eddig 226 milliárd forintba fájt a kormány költséges szélmalomharca az uniós joggal szemben

A címlapról ajánljuk