Fény derült az olcsóbb Volkswagen ID.4 villanyautó valós hatótávjára
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
A 2 másodperc körüli 0–100-as gyorsulásnak a vártnál jobban megkérik az árát.
Fény derült a villám logós új crossover hazai indulóárára.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.
A három villanymotort felvonultató újdonság 170 lóerővel gyengébb a pickup kivitelnél.
Az eddiginél közel 3 millió forinttal olcsóbban is vásárolhatunk mostantól ID.3 elektromos autót.
Az ID.3 nagytestvére öt különböző változatban startol el a hazai piacon.
Az S-osztály méretkategóriájában versenyző újdonság hivatalos leleplezésére már csak két hetet kell várnunk.
Az egyedi megjelenésű 20 colos felnit a Mercedes legújabb villanyautóján fotóztuk körbe.
Az egyedi külsejű, sportos hangulatú szabadidő-autó teljes tetejét napelemek borítják.
Az 1000 lóerős vadonatúj villany-Hummer egy árverésen talált gazdára.
Az első német és amerikai vásárlók már beülhettek új Volkswagen elektromos autójukba.
A német gyártó most először teljes valójában megmutatta, hogy hogyan mutat az EQS high-tech belseje.
A Brabus által kezelésbe vett miniautó árából akár egy 306 lóerős Mercedes-AMG A35 is kijönne.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
A tisztán elektromos hajtásláncú BMW iX szabadidő-autó markáns frontrészén egy rivális német márka terméke csillan meg.
Az érkezőben lévő Euro 7 szabályozás fényében a jövő a villanyautóké.
A két változatban készülő iX erősebb kivitele 500 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A kívül-belül futurisztikus EV6 egy új korszak kezdetét jelzi a dél-koreai gyártónál.
Alapvetően pozitívan állnak az elektromos autókhoz, amelyek elterjedését ugyanazok a tényezők akadályozzák nálunk is, mint bárhol máshol a világon.