Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A német gyártó most először teljes valójában megmutatta, hogy hogyan mutat az EQS high-tech belseje.
És ennek az egyelőre meglehetősen titokzatos, 700 kilométeres hatótávúnak ígérkező újdonságnak most először mutatja meg a belsejét a német gyártó, íme az új MEA platformra épülő EQS futurisztikus műszerfala:
A Hyperscreen fő eleme egy 141 centiméter széles ívelt és karcálló üveglap, melynek OLED kijelzők és a széleken látványos megvilágított légbeömlők is a részét képezik.
A 2 432,11 négyzetcentiméter felületű, mesterséges intelligenciával megspékelt high-tech műszerfal teljesen személyre szabható szoftverét 8 processzormag és 46,4 GB/s sebességű, 24 GB kapacitású RAM teszi gördülékeny működésűvé.
A haptikus visszajelzésről 12 aktuátor gondoskodik, melyek finom rezgésének köszönhetően a virtuális gombok lenyomása olyan érzetet kelt bennünk, mintha valódi nyomógombokhoz lenne szerencsénk. A többek közt hangvezérléssel is kezelhető rendszernek ezenkívül egy multifunkciós kamera és egy fényszenzor is a részét képezi, ezenkívül pedig a 15 hangszórós Burmester hifi mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az OTA frissítések fogadása minden további nélkül alkalmas MBUX Hyperscreen az EQS-t követően több EQ villanyautóban is elérhető lesz, de a nemrégiben debütált új S-osztályban nem, utóbbi luxusszedán ugyanis egy más platformra épül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.