Magyarországon a Skoda Enyaq iV villanyautó legolcsóbb változata
Immár hazánkban is elérhető a típus szerényebb kapacitású akkumulátorral szerelt kivitele.
Immár hazánkban is elérhető a típus szerényebb kapacitású akkumulátorral szerelt kivitele.
A stuttgarti gyártó legújabb elektromos autója a Kecskeméten gyártott A-osztály szabadidőautó változatára, a GLA-ra épül, és az ígéretek szerint akár 486 kilométert is képes megtenni csendben suhanva. Hogy ebből mennyit hoz a gyakorlatban, kiderül a tesztünkből.
Az eddig sem volt kérdés, hogy az olaszok nagyon értenek a designhoz, most viszont azt is bebizonyították, hogy a villanyautók gyártásához is konyítanak. Kicsi és nem túl erős, de egész messzire gurul és gyorsan megszerethető az új Fiat 500.
A futurisztikus külsejű és belsejű EQS elektromos autó forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
A sportosra hangolt cseh elektromos autó kétféle változatban érkezett meg hazánkba.
Az alig 1,5 tonnás villanyautó az ígéretek szerint 450 km/h-val is képes száguldani.
Hazai utakon hajtottuk meg a design fronton régi szép emlékeket felidéző és egyben jövőbe repítő új Mokka tisztán elektromos hajtású változatát.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
A 2 másodperc körüli 0–100-as gyorsulásnak a vártnál jobban megkérik az árát.
Fény derült a villám logós új crossover hazai indulóárára.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.
A három villanymotort felvonultató újdonság 170 lóerővel gyengébb a pickup kivitelnél.
Az eddiginél közel 3 millió forinttal olcsóbban is vásárolhatunk mostantól ID.3 elektromos autót.
Az ID.3 nagytestvére öt különböző változatban startol el a hazai piacon.
Az S-osztály méretkategóriájában versenyző újdonság hivatalos leleplezésére már csak két hetet kell várnunk.
Az egyedi megjelenésű 20 colos felnit a Mercedes legújabb villanyautóján fotóztuk körbe.
Az egyedi külsejű, sportos hangulatú szabadidő-autó teljes tetejét napelemek borítják.
Az 1000 lóerős vadonatúj villany-Hummer egy árverésen talált gazdára.
Az első német és amerikai vásárlók már beülhettek új Volkswagen elektromos autójukba.
A német gyártó most először teljes valójában megmutatta, hogy hogyan mutat az EQS high-tech belseje.