szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A két változatban készülő iX erősebb kivitele 500 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.

A BMW tavaly novemberben leplezte le a kezdetektől fogva tisztán elektromos hajtásláncúnak tervezett iX szabadidőautót, melyről most új részleteket fedtek fel. A kereskedelmi forgalomban az idei év végén felbukkanó újdonság kétféle változatban, iX xDrive40-ként, illetve iX xDrive50-ként lesz kapható.

A 77 300 eurós (28,4 millió forint) alapárú iX xDrive40 300 lóerős teljesítményű és 6 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra. Az iX xDrive50 500 lóerőt szabadít rá a négy kerékre és 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

BMW

A 70 kWh-s teleppel felvértezett alapmodell WLTP-szabvány szerinti hatótávolsága mintegy 400 kilométer, a 100 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt drágább változat pedig egy feltöltéssel akár 600 kilométeres távolságot is képes megtenni.

BMW

A legnagyobb töltési teljesítény rendre 150, illetve 200 kW. Ideális esetben 10 perc alatt akár 120 kilométeres hatótáv is nyerhető, egy 10-ről 80 százalékra történő feltöltés pedig kevesebb, mint 40 perc alatt letudható.

BMW

Az opcionálisan 30 hangszórós Bowers & Wilkins hifivel rendelhető, összkerékhajtású BMW iX-ben debütál a bajor gyártó nyolcadik generációs infotainment rendszere. A hatszögletű kormány mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, a középső érintőkijelző pedig 14,9 colos képátlójú.

BMW
BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!