Jól mutat a Skoda első elektromos szabadidő-autója
Már csak két hetet kell várnunk az akár 500 kilométeres hatótávú Enyaq iV hivatalos leleplezésére.
Már csak két hetet kell várnunk az akár 500 kilométeres hatótávú Enyaq iV hivatalos leleplezésére.
2,5 héttel a hivatalos bemutató előtt érkezett egy adag kedvcsináló kép az Enyaq iV-ről.
A Tesla hajtásláncú kívül régimódi, belül szupermodern járgány alig több mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Az amerikai prémiummárka nem hazudtolja meg önmagát, első villanyautója egy hatalmas luxusmodell.
A jól felszerelt dél-koreai elektromos autó hatótávja meghaladja a 300 kilométert.
A BMW X7-nél is nagyobb újdonságban elöl négy-, hátul pedig három kijelző található.
A Taycant lehet szidni a nem túl nagy hatótávja miatt, viszont a gyorsulása minden sebességtartományban elképesztő.
A francia település lakóitól csak annyit kér az autógyártó, hogy időnként mondják el: mennyire tetsztik nekik az elektromos autózás.
A nálunk minden további nélkül zöld rendszámmal ellátható Enyaq iV hivatalos leleplezésére egy hónap múlva kerül sor.
Egy friss tanulmány szerint 10 év múlva minden harmadik eladott új autóban lesz valamilyen komolyabb villanymotor.
Az amerikai gyártó kisebb és olcsóbb modellje akár teljesen európai tervezésű és gyártású is lehet.
Nyilvánosságra hozták a 0-ról 50-re 4 másodperc alatt gyorsuló környezettudatos apróság árát.
A továbbra is nyereséges amerikai vállalat eladási adatai minimálisan romlottak.
Érkezőben a tisztán elektromos hajtásláncú Enyaq, melynek RS kivitele a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Skoda lesz.
A hangtalan hiperautót augusztus végén testközelből is meg lehet majd tekinteni Magyarországon.
A nehezen bekategorizálható járgányban nem kevesebb mint hét villanymotor kapott helyet.
A Kínában készülő középkategóriás szabadidőautó egy feltöltéssel mintegy 460 kilométert képes megtenni.
Újszerű formanyelv, egyedi ajtókialakítás, szintetikus motorhang, zéró károsanyag-kibocsátás és 200 kilométeres hatótáv. Így vág neki a japán gyártó az elektromos-világnak – hazai utakon hajtottuk meg a Mazda MX-30-at.
Az árcsökkentést követően a Model Y már nem kerül sokkal többe a Model 3-nál.