Komoly bajban a VW első igazi villanyautója
Az ID.3 piacra kerülését igen komoly szoftverproblémák hátráltatják, amit most belső források is megerősítettek.
Az ID.3 piacra kerülését igen komoly szoftverproblémák hátráltatják, amit most belső források is megerősítettek.
A részben vagy teljesen elektromos hajtású modellek részesedése igen komoly mértékben nőtt.
Aszfalton általában brillírozni szokott az amerikai villanyautó, de mi a helyzet olyan terepen, ahol igazából a lovak érzik otthon magukat?
Megalapozatlanok azok a félelmek, hogy az elektromos autók használata – minden lehetséges faktort figyelembe véve – növelné a karbonkibocsátást. Ez legfeljebb a világ 5 százalékára igaz, ahol még környezetszennyező szénerőművekben termelik a villamos energia zömét – állítja nyugat-európai egyetemek egy közös kutatása.
A koronavírus sújtotta időszakban a vállalat az egészségügyi előírások maximális betartásával indította el a Polestar 2 kínai gyártását.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
A gépkezelő hallása egész biztosan nem károsodik ettől a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású masinától.
A karbonszálas hiperautó alig több, mint 2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az egyik cégnél 30 százalékos menetdíj kedvezményt biztosítanak azoknak, akik halaszthatatlan ügyeik intézéséhez nem a tömegközlekedést szeretnék használni.
Már komoly mennyiség készült az ID.3-ból, azonban a rengeteg hiba miatt a vásárlókhoz eddig egy példány sem juthatott el.
Első körben csak a közepes hatótávolságú ID.3-at lehet majd hazavezetni.
A csillagos német márka leleplezte a megújult Vitót, amiből 90 kWh-s akkumulátoros változat is készül.
A városi kisautók szegmense erősen visszaszorult az utóbbi időkben, pedig villanyhajtással párosítva ezek igazán tökéletes közlekedési eszközök a nulla emissziós elvárású belvárosi övezetekbe.
Minden jel arra mutat, hogy a gyakorlatban nehéz lesz hozni a típus bőven 200 kilométer feletti gyári hatótávját.
A zöld rendszámos elektromos kisautó egy feltöltéssel több, mint 300 kilométert képes megtenni.
A bajor gyártó modernizált logója elsőként egy tisztán elektromos hajtásláncú Gran Coupé modellre került fel.
A németországi értékesítés már elindult, hazánkba viszont várhatóan csak jövőre érkezik meg az újdonság.
A Dacia újdonsága az ígéretek szerint a Volkswagen e-up!-nál, a Smart EQ Fortwo-nál és a Skoda Citigoe iV-nél is kedvezőbb árú lesz.
Az új megoldás elegánsnak nem igazán mondható, viszont adott esetben igen jó szolgálatot tehet.
A villanyautók piaca elsősorban azért lassult le, mert egyes országokban jelentősen megvágták az állami támogatásokat.