Júniustól kapható a Tesla Model 3 rivális Polestar villanyautó
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A korábbiaknál több mint kétszer nagyobb aksikapacitással bír a franciák kisautója, mellyel ily módon akár már a városból is bátran ki lehet merészkedni. Akinek ez is kevés, annak egyelőre nem igazán való elektromos autó.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
A kompakt divatterepjáró hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 650 kilométert.
Péntektől több száz hazai villanyautó töltőpont használata fizetőssé válik.
Ha a motorja nem is fog úgy szólni, mint a 30 évvel ezelőtti 205 GTi-nek, élményautózni biztosan lehet majd vele.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
Se V8-as benzinmotor, se kompresszor. Csak egy szinte teljesen hangtalan villanymotor.
Az alig 1,5 literes benzinmotor mellett egy villanymotor is besegít az új plugin hibridek hajtásába.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
Az átlagot jelentősen meghaladó hatótáv ezúttal nem a kicsi és könnyű kivitelnek, hanem a gigantikus kapacitású akkumulátornak köszönhető.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
Megnéztük, hogy hol készül az Év Autója-díjas kompakt szabadidőautó, az XC40 tisztán elektromos változata, és üléspróbát is vettünk az elsőként Google-szoftvert futtató zöld rendszámosban.
A Tesla Cybertruck visszafogott külsejű riválisa az eredetileg tervezettnél később debütál a piacon.
A tisztán elektromos hajtású autósok számára a berendezés körülbelül olyan lehet, mint egy "kanna áram".
A hetedik generációs Golf belső égésű motor nélküli zöld rendszámos változata a jelek szerint egy ideig még velünk marad.