Olcsó és szemrevaló kínai Tesla-rivális érkezik Európába
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
A tisztán elektromos hajtásláncú személyautók európai piaca egy év alatt közel 70 százalékkal nőtt.
Az 54 éves T1-esből kiszerelték a régi benzinmotort, melynek helyét egy e-up villanymotorja vette át.
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
A svéd márka újdonsága egy zéró károsanyag-kibocsátású nagy divatterepjáró.
Visszafogott külső, korrekt helykínálat, komoly dinamika, nagy hatótáv, vállalható ár. Szinte minden együtt ahhoz, hogy a tisztán elektromos Niro sikeres lehessen, de vajon milyen autó a gyakorlatban?
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A korábbiaknál több mint kétszer nagyobb aksikapacitással bír a franciák kisautója, mellyel ily módon akár már a városból is bátran ki lehet merészkedni. Akinek ez is kevés, annak egyelőre nem igazán való elektromos autó.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
A kompakt divatterepjáró hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 650 kilométert.
Péntektől több száz hazai villanyautó töltőpont használata fizetőssé válik.
Ha a motorja nem is fog úgy szólni, mint a 30 évvel ezelőtti 205 GTi-nek, élményautózni biztosan lehet majd vele.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
Se V8-as benzinmotor, se kompresszor. Csak egy szinte teljesen hangtalan villanymotor.
Az alig 1,5 literes benzinmotor mellett egy villanymotor is besegít az új plugin hibridek hajtásába.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.