Magyar patrióták találták ki a homoszexualitást
Érthetetlennek tűnhet, hogy a szexuális kisebbségek negatív megkülönböztetése zajlik ma Magyarországon, miközben a magyarok nem keveset tettek hozzá a homoszexualitás kultúrtörténetéhez.
Az 54 éves T1-esből kiszerelték a régi benzinmotort, melynek helyét egy e-up villanymotorja vette át.
A 44 lóerős és 102 Nm-es produkcióra képes 1,5 literes 4 hengeres boxermotort kiszerelték hátulról, helyére pedig egy a Volkswagen e-up elektromos városi kisautóból érkezett 83 lóerős, illetve 212 Nm-es villanymotor került.
A hagyományos váltó nélküli kisbusz a beavatkozásnak köszönhetően sokkal jobban gyorsul, a végsebessége pedig 105-ről 130 km/h-ra nőtt.
A 45 kWh kapacitású akkumulátor mintegy 200 kilométeres hatótávolságot biztosít, és 2,3-22 kW-os AC-, valamint 50 kW-os DC-töltővel táplálható. Utóbbi esetében egy 0-80 százalékos töltés akár 40 perc alatt letudható.
A teljeskörűen modernizált elektromos VW T1 Samba átépítése 65 ezer euróba (22,8 millió forint) került. A közelmúltban hasonló átalakításon esett át egy kicsit újabb, T2-es változat is, melybe az elektromos Golf hajtásláncát szerelték.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Érthetetlennek tűnhet, hogy a szexuális kisebbségek negatív megkülönböztetése zajlik ma Magyarországon, miközben a magyarok nem keveset tettek hozzá a homoszexualitás kultúrtörténetéhez.
A Tisza Párt elnöke arra kérte a magyar rendőröket, hogy a szombati Pride-on a magyar embereket védjék meg.
A jegybank szerint a harmadik negyedévtől lesz némi bővülés.
Az elítélt drogkereskedő által az igazságügy-minisztériumnak fizetett adomány miatt tovább nőnek Andrej Babis győzelmi esélyei.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
Egy Facebook-csoportba töltötték fel a felvételt.
Kinek van igaza a Budapest és a kormány közötti pénzügyi vitában?