Vissza a 80-as évekbe: stílusosan ünnepli az Opel a Corsa 40. születésnapját
A limitált szériás piros fényezésű modellből kevesebb, mint 2 ezer példány fog készülni.
A limitált szériás piros fényezésű modellből kevesebb, mint 2 ezer példány fog készülni.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
Sokat kellett várni rá, most azonban végre teljes pompájában bemutatkozott a 0-ról 200-ra 7 másodperc alatt katapultáló über AMG.
Lényegében teljesen hangtalanul suhan, a dízeles vibrációt hírből sem ismeri, hatalmas a raktere, olcsón és távfelügyelet mellett egyszerűen üzemeltethető és akár elektromos szerszámokat is meg lehet hajtani vele. De vajon akadnak-e hátulütői?
Lássuk, hogy fogyasztás tekintetében jelenleg mely zöld rendszámos hibrid modellek tekinthetők nagyon jó, illetve erősen kérdőjeles választásnak.
A japán gyártó bemutatta népszerű szabadidő-autójának új hajtásláncú változatát.
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt kicsit jobban néz ki az Enyaq iV, másrészt a vezethetősége is javul.
A Koenigsegg Regera külsőleg tölthető hibrid hajtásrendszerében messze nem hagyományos váltó van.
Vázoljuk, hogy egy normál üdítős dobozhoz képest mekkora a svéd gyártó hipermodern elektromos erőforrása.
A négyajtós újdonság alapára megközelíti a lélektani 80 millió forintos határt.
A könnyű és kompakt francia sportkocsi egyedi új kivitele összkerékhajtással rendelkezik.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
A japán gyártó apró újdonsága 3,8 literes átlagfogyasztással kecsegtet.
A lágy hibridtől az elektromos hálózatról tölthető hibridig tart a paletta, de melyik mire jó, és kinek ajánlott?
Az év elején leleplezett újdonságra egészen mostanáig kellett várni.
A tisztán elektromos hajtásláncú autók sokkal kevesebb alkatrésszel rendelkeznek és teljesen más felépítésűek, mint belsőégésű motoros társaik, ami komoly hatást gyakorol az iparágra.
A Toyota Mirai produkciója a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerül.
A hidrogénnel tankolható szabadidő-autót elsőként a Müncheni Autószalonon lehet majd mozgásban látni.