1000 lóerős indiai villanyautó tűnt fel a színen
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Mostantól már itthon is kapható a dél-koreai gyártó hidrogénnel tankolható villanymotoros újdonsága, amit egy Budapest környéki rövid menetpróba során volt alkalmunk tesztvezetni.
A brit startup által fejlesztett hiperautó garantáltan nem jön majd szembe minden utcasarkon.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
A Q5, az A6 és az A7 zöld rendszámos új változatai az eddiginél nagyobb, akár 91 kilométeres elektromos hatótávval rendelkeznek.
A tekintetmágnes Hyperion XP-1 Las Vegas után Los Angeles utcáin is megmutatta magát.
A Volvóból kivált márka egyedi vonalvezetésű modellje nagyon rövid ideig volt gyártásban.
Az egyterű modellekben egy hatékony működésű benzinmotor és egy kis villanymotor teljesít szolgálatot.
A bajor gyártó új zöld rendszámos modelljei a korábbinál szerényebb teljesítményűek.
Az újdonság egy kőkemény versenyautó, de hamarosan egy hozzá hasonló közúti sportkocsival is előrukkol majd a gyártó.
A legfrissebb elektromos autó karosszériájának nagy részét rejtett napelemek borítják.
A Nio ET7 csúcsváltozatában egy 150 kWh kapacitású akkumulátor kap helyet.
A felfrissített szabadidő-autóval jelentősen nagyobb távolság tehető meg elektromosan, mint eddig.
Az újdonsággal 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban.
A bajor gyártó német üzemeiben a jövőben már csak villanymotorok fognak készülni.
Nem ez az első wingsuit, viszont az első olyan, melynek 100 százalékban elektromos a hajtása.
A lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású autó kevesebb mint 10 másodperc alatt gyorsul 0-ról 200 km/h-ra.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.