Szinte vadonatúj 13 éves Bugatti Veyron várja új gazdáját
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári maximumnál többel száguldanának az Autobahnon.
Jelentős szélesítés, hatalmas kerekek és méretes hátsó szárny a Taycan Turbo S-en.
Mogyoródon leplezték le Kiss Norbert teljesen új fejlesztésű MAN versenykamionját, mely 5,3 tonnás tömege ellenére úgy ugrik 60-ról 160-ra, mint egy sportosabb személyautó 0-ról 100-ra.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
A Bentayga bőven 600 lóerő feletti Speed kivitele a továbbiakban nem lesz kapható nálunk.
A német gyártó több mint 750 lóerős villanyautója az Autobahnon villantotta meg a végsebességét.
A 6 literes biturbó motor igen komoly dinamikát kölcsönöz az 5,3 méternél is hosszabb limuzinnak.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A W16-os motor teljesítményét nem növelték meg, az 1 milliárd forintnál is drágább új Chiron viszont így is fürgébb, mint elődei.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
Már csak néhány hónapot kell várni a 600 lóerős alapmodellnél jelentősen erősebb új családi autóra.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
Ez a magyar kéz által megrajzolt autó remekül kombinálja egymással az elképesztő menetdinamikát és a praktikus használatot.
A Hennessey leleplezte a már jó ideje készülőben lévő Venom F5 vadonatúj erőforrását.
Vázoljuk, hogy milyen vehemenciával és magabiztossággal lehet közlekedni egy erős benzinmotoros Audi szedánnal a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
Nem is valami "egyszer kibírja" tuningot kapott ez az Audi, hanem olyat, amelyre garanciát vállal a fejlesztőcég.
Az elmúlt évtizedekben sajnos nem sok figyelmet szenteltek ennek az éppen eladó bajor sportkocsinak, ami nem mellesleg igen komoly végsebességre képes.
A brit gyártó egyik legkeményebb közúti sportkocsija a jelek szerint igen jól gyorsul. És a villanyautóktól eltérően 250 felett sem szakad vége a sprintelésének.