#webáruházak




Nem szívesen költenek a magyarok online
 

Nem szívesen költenek a magyarok online

Magyarországon alacsony az online vásárlók száma, a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum egy alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a 6 milliót - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből.

MTI MTI













Teherbringán érkezik a bor, meg a sommelier is
 

Teherbringán érkezik a bor, meg a sommelier is

Előfordult már, hogy elfogyott a bor egy házibulin, vagy muníció nélkül maradt egy pikniken? Egy vállalkozás most nem csak azt ígéri, hogy negyven percen belül odateker a borral, de ha akarja, akár egy sommelier-t is kap, aki oldott hangulatban elkalauzolja önt a magyar borvidékek lankás tájain.

Varga Szabolcs Varga Szabolcs

 Vatera és válság:
 

Vatera és válság: "Az emberek árat keresnek"

Egyre nagyobb az érdeklődés a használt holmik iránt, ami nemcsak a second hand divatüzleteket húzza, hanem az online kereskedelmet is. Bár a Vatera a legismertebb az online boltjai közül, az Allegroup szinte az összes piaci szegmensben jelen van, és piacvezető. A hvg.hu Kolláth Klárát, a cég új ügyvezetőjét kérdezte, aki azt is elárulta, ősszel teljesen megújul a vezető aukciós portál.

Szabó M. István Szabó M. István

Magyar sajátosság alakult ki a netes vásárlásban
 

Magyar sajátosság alakult ki a netes vásárlásban

Töretlenül növekszik itthon az online kiskereskedelmi piac, a karácsonyt megelőző időszak slágertermékei között vannak az okostelefonok és a tabletek is. A neten vásárolt termékeket immár ugyanannyian veszik át személyesen, mint futárszolgálaton keresztül, szemben a nyugat-európai átlaggal, ahol a személyes átvétel alig jellemző.

hvg.hu hvg.hu