szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az idén 20 százalékkal nőhet az online kereskedelmi forgalom.

A magyarországi online kereskedelmi forgalom idén 20 százalékos növekedéssel megközelítheti a 440 milliárd forintot – mondta a Világgazdaságnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője.

A csütörtöki lapszámban megjelent cikk szerint emlékeztetett arra, hogy az első félévben 23,6 százalékos bővülést mért a Központi Statisztikai Hivatal.

Kiemelte, hogy az idei bővülésben jelentős szerepet játszott a nyári labdarúgó-világbajnokság, amelynek hatására 70-80 százalékkal nőttek a televízióeladások.

Az online értékesítés már a teljes hazai kiskereskedelmi volumen 6 százalékának felel meg, ami régiós összevetésben is versenyképes mutató.

Magyar trend, hogy koncentrálódik a piac, a forgalom mind nagyobb százaléka realizálódik a tíz legnagyobb webáruháznál.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!