Nem vásárol egymástól agrártermékeket Kijev és Moszkva
Oroszország hétfőtől megtiltotta a tej és a tejtermékek behozatalát Ukrajnából, amely viszont a sertésimportot állította le a szomszédos országból.
Oroszország hétfőtől megtiltotta a tej és a tejtermékek behozatalát Ukrajnából, amely viszont a sertésimportot állította le a szomszédos országból.
Bár hivatalosan senki sem közölte, általánosnak tűnik a vélekedés, hogy albán sütőipari érdekeltségeknél razziázott az adóhatóság. A szóban forgó üzleti kör az utóbbi években nagy erőkkel foglalt pozíciókat az ágazatban, ugyanakkor kifejezetten rejtőzködően működik. Konkurenseik szerint a szakmai és jogszabályi előírásokat semmibe véve jelentős versenyelőnyre tesznek szert, de az is igaz, az adócsalás nem csak rájuk jellemző, hanem az egész szektorban elterjedt. Kik is ők, és hogyan működnek?
Amerika a junk food hazája, seregnyi hálózat versenyez egymással, így egyre kevésbé engedhetik meg maguknak a műanyag ízű egyenkaját. A Magyarországon működő gyorséttermek egyike sem szerepel a legjobbak között.
Tavaly a nevekkel, idén a zenével dobja meg nyári forgalmát a Coca-Cola, ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logó helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre
Új ruhát kap a McDonald's bohócfigurája, az ujjatklan kezeslábast mellényre és nadrágra váltja. Haja is konszolidáltabb lett, de a méretes bohóccipő marad.
Kilencven napot kapott arra a dél-kaliforniai Irwindale-ben működő Sriracha-üzem, hogy a városka lakóit megszabadítsa a gyárból kiáramló “fűszeres szagoktól”, különben bezárja a városi tanács. Nem kis tétje van a szagháborúnak, a gyárat ugyanis két évvel ezelőtt 40 millió dollár befektetésével hozták létre.
Ma nyílt meg a Lipóti Pékség 201. üzlete, a hálózat, amely 2006-ban 3 üzlettel indult, mára milliárdos franchise-zá nőtte ki magát.
A Fidesz elkötelezett a magyar pálinka mellett, és a magyar vidékkel együtt bízik abban, hogy az Európai Bíróság április 10-én igazságos és életszerű ítéletet hoz, nem veszi el a magyaroktól a szabad pálinkafőzést
Új, személyre szóló csokiautomatát állított fel a Cadbury, a masina a Facebook-profil elemzése alapján dobja ki a csokit.
Bármit is tegyen a bevásárlókosarába, az valószínűleg az élelmiszeripart uraló tíz cég egyikének terméke.
Lehet, hogy megoldódik az emberiséget fenyegető egyik legnagyobb probléma, mégpedig, hogy kifut az élelmiszerből. Egy amerikai startup ugyanis olyan növényi alapú húshelyettesítővel állt elő, amit nem tud megkülönböztetni az átlagember az eredeti húskészítménytől. Bill Gates is lát fantáziát a dologban.
Mit bír még el a bolygónk? Van-e sárgaköves út a táplálkozásban? Egyáltalán, mit eszünk harminc év múlva? Ilyen s ehhez hasonló kérdéseket feszeget a most elkészült Globál menü cimű film, ami épp úgy lerántja a leplet a manipuláló multikról, mint a bio lobbiról.
Kövesse végig a banán útját az ültetvénytől a banángyárig. Vajon mikor érik meg szép sárgára? A Dole mutatja.
Megbontaná a gyros-hamburger-pizza szentháromságot a tervei szerint hamarosan Magyarországra érkező gyorsétterem-hálózat, a Tacontento. A lánc közép-amerikai, mexikói ételeket kínál.
Eladja a Ragu és Bertolli tésztaszósz-üzletágát az Unilever a japán Mizkan-csoportnak.
A McDonald's amerikai gyorsétteremlánc idei első negyedéves nyeresége 1,2 milliárd dollárra rúgott, ami kevesebb a tavalyinál is, és a várakozásoknál is. Egyesek szerint túl bonyolult a menü.
A Pepsi új reklámakciójával sokkolja a megállóban várakozókat. Londonban mutatták be.
Az élelmiszeripar szereplői több milliárd dollárt költenek marketingre azért, hogy azt higgyük, egészséges ételeket eszünk, ám igazából ez sokszor megkérdőjelezhető. A Business Insider-en most megjelent egy lista, ahol felsorolják, mire érdemes figyelni.
Piaci alapokon szerzi meg a működéséhez szükséges pénzek egy részét a Tihanyi Bencés Apátság, a turisták mellett saját készítésű élelmiszerek árusítása is gyarapítja a kasszát.
Rossz piacstratégiát alkalmazott a Nestlé Indiában. A cég a kis jövedelemmel rendelkező emberek nagyobb tömegére koncentrált, de közben megfeledkezett az erősödő középosztályról – mondta a Nestlé ázsiai ágának vezetője, Nandu Nandkishore a Financial Times keddi számában.