A Maserati megmutatta elérhetőbb árú új szabadidő-autóját
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
A hipersportkocsi kevesebb, mint 2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
A karakteres kis japán terepjáró új generációja csak rövid ideig volt kapható nálunk, aztán a furcsa európai szabályozás ellehetetlenítette az életét. Most azonban visszatért hozzánk, igaz két üléssel kevesebbel és jelentősen drágábban.
A hatalmas divatterepjáró alig 4,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
Az S-osztályra épülő non-plus-ultra luxuslimuzin kétféle változatban rendelhető.
A spanyol brand első saját fejlesztése ugyan crossover besorolású, de csak minimálisan magasabb egy hagyományos kompakt modellnél. Így aztán a vezetési élményt rendesen kimaxolja a sportos Cupra Formentor, mely a 2021-es Év Autója választáson az előkelő harmadik helyen végzett.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
A Ferrari SF90 megnövelt teljesítményű kivitele akár 350-nel is képes száguldani.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig kevesellték a csúcsmodell 530 lóerős teljesítményét.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
A 6 literes benzinmotorral szerelt S680 4Maticnak értelemszerűen alaposan megkérik az árát.
A Mansory által kezelésbe vett típus külseje visszafogottnak egyáltalán nem mondható.
Az újdonság sorozatgyártása idén nyár végén kezdődik majd meg.
A V8-as erőforrással szerelt eddigi csúcsmodell, az S580 most megkapta a nagytestvérét.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Az alig két esztendős luxusszedánnak máris felvarrták egy picit a ráncait.
Ezzel a kis SQ2-essel minden korábbinál dinamikusabb vezetési élményben lehet részünk.
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
A szupergyors újdonság fém- helyett könnyebb vászontetőt kapott.