Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A hatalmas divatterepjáró alig 4,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A méretes hátsó spoiler nagy sebességnél az eddiginél jobb stabilitást biztosít, az egyedi 22 colos könnyűfém felni háromféle verzióban rendelhető, és a sportosra hangolt utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Az újrakalibrált nyomatékvektor szabályozású, keményebb futóműves, jobb kanyarodási képességű Bentayga S motorházteteje alatt egy 550 lóerős, illetve 770 Nm-es 4 literes biturbó V8-as benzinmotor található.
Az 5,14 méter hosszú, 1,73 méter magas és több mint 2,4 tonna tömegű összkerekes SUV 4,5 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 290 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.