A Ferrari 2019 májusában leplezte le aktuális hiperautóját, a 2013-ban kijött 963 lóerős hibrid LaFerrari szellemi örökösét, a kereken 1 000 lóerős SF90 Stradalét.
Ez az olasz gyártó első igazi plug-in, vagyis elektromos hálózatról külsőleg tölthető hibrid modellje, mely hazánkban akár a zöld rendszám előnyeit is élvezheti, és amelynek bonyolult hajtásláncát a Wheelsandmore munkatársai most egy kicsit még erősebbé tették.


A 90 fokos hengerszögű, 4 literes V8-as turbós benzinmotor és a három villanymotor összteljesítménye 1000-ről 1118 lóerőre nőtt.

A 920 Nm-es csúcsnyomatékú újdonság végsebessége 340-ről 350 km/h-ra emelkedett, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy a 2,5 másodperces 0–100-as gyári gyorsulási szintidő mennyit csökkent.

Emlékeztetőül, a 25 kilométeres e-hatótávú SF90 Stradale alaphelyzetben 6,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 200-as tempóra.

A 20–21, 21–21, illetve 21–22 colos első-hátsó felnikre 255, illetve 325–335 milliméter széles sportgumikat szerelnek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.