Megérkezett az Audi TTS erősebb új változata
Az Audi TTS Competition Plus turbós benzinmotorja 10 lóerővel gazdagabb lett.
Az Audi TTS Competition Plus turbós benzinmotorja 10 lóerővel gazdagabb lett.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
Az amerikai gyártó legújabb V8-as terepjáróra abszolút nem a CO2-kibocsátás csökkentéséről szól.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
A már javában közúton tesztelt luxuslimuzin hivatalos leleplezésére a jövő héten kerülhet sor.
Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
A brit márka SUV-ja új motorokat és felfrissített infotainment rendszert kapott.
A 3 hengeres motorral szerelt alapváltozat az USA-ban mintegy 8 millió forintnak megfelelő áron debütál.
A 33 éves oldtimer mini terepjáróval idézőjelesen néhányszor már megkerülték a bolygónkat.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
A Genesis újdonsága 4 és 6 hengeres motorokkal indul harcba a szabadidő-autók piacán.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
A biturbó benzinmotorból sikerült előcsalogatni 275 eddig rejtőző lóerőt.
A szuperkönnyű újdonság az ígéretek szerint úgy gyorsul, mint a legdurvább villanyautók, de a mozgatásáról egy 8 literes benzinmotor gondoskodik.
A felfrissített sportos kompakt divatterepjáró kevesebb mint 5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet.
A kompakt szabadidő-autó első körben két benzines és egy dízel kivitelben rendelhető.