2,6 másodperc alatt 0-ról 100-ra, ezt tudja a 710 lóerős új Porsche
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
Ilyen az, amikor valaki teljesen értelmetlen módon rombolásba és pusztításba kezd.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
A Seatból kivált sportos almárka felfrissített modelljének alaposan megkérik az árát. Néhány extrával könnyen 20 millió forint fölé ugorhatunk.
Az újdonsággal 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A legkeményebb terepek leküzdésére szánt Bronto utód nélkül távozik az orosz gyártó kínálatából.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A VW-konszern cseh márkájának új gázolajos erőforrása 10 lóerővel erősebb az elődjénél.
Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
Itt a megoldás azok számára, akik a Cullinant eddig esetleg túl gyengének találták.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.
Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
A japán gyártó egyedi megjelenésű limitált szériás szabadidő-autójának alaposan megkérik az árát.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.