szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.

A Bugatti 2005-ben dobta piacra a legendás EB 110 szellemi örökösének tekinthető Veyront, melynek különböző változatai egészen 2015-ig voltak gyártásban. A Chiron által váltott típusból összesen 450 példány készült, és ezek közül egy alig használt, vélhetően eleve befektetésnek vásárolt autó most eladósorba került.

Classicdriver
Classicdriver

A mellékelt fotókon látható, új gumikkal szerelt, kívül fekete, belül világos bőrbelsős kocsi 2007-ben látta meg a napvilágot, és az Egyesült Királyságban árult autóval eddig mindössze 1 333 kilométert tettek meg.

Classicdriver
Classicdriver

A szuperritka és még bejáratósan új hiperautóért 1 295 000 fontot, vagyis átszámítva mintegy 506 millió forintot kér a tulajdonosa.

Classicdriver
Classicdriver

A 8 literes W16-os motort 4 turbó fújja meg, ennek eredménye 1 001 lóerő és 1 250 Nm. A 4,46 méter hosszú, 1,2 méter magas és 1,88 tonnás sportkocsi 2,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 407 km/h. A 0-300 km/h sprinthez nem kell több, mint 16,7 másodperc.

Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver

A Super Sport kivitelű Veyron motorja 1 200 lóerőt és 1 500 Nm-t ad le, ami a sorozatgyártású példányok esetében 415 km/h-ra korlátozott végsebességet tesz lehetővé.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!