Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#ügyfélszolgálat

HVG Tech

Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését

Közel 100 ezer írásos, 160 ezer telefonos és 20 ezer applikációból érkező bejelentés – ennyi ügyet kezel és old meg egy év alatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélszolgálata. A még gördülékenyebb ügyintézés érdekében a cég az elmúlt években szoftverrobotokat és mesterséges intelligenciát is elkezdett használni. A megoldásokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni a bejelentéseket.

Mészáros Márton hvg360

Oliver Dlouhý, a Kiwi.com vezére: El kell dönteni, hogy értékesebb-e a repülés, mint a vele járó környezeti hatások

Egyetemistaként szeretett volna eljutni a barátnőjével Portugáliába, de nem volt pénzük közvetlen járatra jegyet venni. A barátnőjéből azóta a felesége lett, Oliver Dlouhý pedig ma már egy 900 fős cég élén évente millióknak segít megtalálni, hogyan juthatnak el olcsóbban úticéljukhoz. A Kiwi.com alapító-vezérigazgatója arról is beszélt a hvg360-nak, hogyan lett a Ryanairrel folytatott többéves konfliktusukból hirtelen együttműködés, hogyan látja a mesterséges intelligencia szerepét az ügyfélszolgálatok jövőjében, és miért nem érdemes lemondanunk a repülésről a fenntarthatóság jegyében.

4iG Nyrt.

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

Allianz

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.

1 2 3 4 5 6
Kétszer kellett megmenteni egy turistát a Fudzsin, mert visszament a telefonjáért

Kétszer kellett megmenteni egy turistát a Fudzsin, mert visszament a telefonjáért

Napos, csapadékmentes keddünk lesz

Napos, csapadékmentes keddünk lesz

A Google-keresések is azt mutatják, hogy Erdő Pétert tartják a pápaválasztás egyik esélyesének

A Google-keresések is azt mutatják, hogy Erdő Pétert tartják a pápaválasztás egyik esélyesének

Mert ugye mi baj lehet? Egy atomerőműben elkezdték használni a mesterséges intelligenciát

Mert ugye mi baj lehet? Egy atomerőműben elkezdték használni a mesterséges intelligenciát

Péterfy Gergely: A húsvéti locsolkodás körülbelül annyira szexi, mint a zsírmáj

Péterfy Gergely: A húsvéti locsolkodás körülbelül annyira szexi, mint a zsírmáj

„Politikai célú postaláda-fosztogatást” kiáltott a Fidesz-frakció szóvivője

„Politikai célú postaláda-fosztogatást” kiáltott a Fidesz-frakció szóvivője

Szaúd-Arábia és Katar rendezik Szíria tartozását a Világbankkal szemben

Szaúd-Arábia és Katar rendezik Szíria tartozását a Világbankkal szemben

Előállt saját politikai kezdeményezésével a Tisza Szigetek korábbi koordinátora, Magyar Péter is reagált rá

Előállt saját politikai kezdeményezésével a Tisza Szigetek korábbi koordinátora, Magyar Péter is reagált rá

Magyar Péter robogóval fotózkodott  Rómában

Magyar Péter robogóval fotózkodott Rómában

A címlapról ajánljuk