Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#ügyfélszolgálat

HVG Tech

Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését

Közel 100 ezer írásos, 160 ezer telefonos és 20 ezer applikációból érkező bejelentés – ennyi ügyet kezel és old meg egy év alatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélszolgálata. A még gördülékenyebb ügyintézés érdekében a cég az elmúlt években szoftverrobotokat és mesterséges intelligenciát is elkezdett használni. A megoldásokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni a bejelentéseket.

Mészáros Márton hvg360

Oliver Dlouhý, a Kiwi.com vezére: El kell dönteni, hogy értékesebb-e a repülés, mint a vele járó környezeti hatások

Egyetemistaként szeretett volna eljutni a barátnőjével Portugáliába, de nem volt pénzük közvetlen járatra jegyet venni. A barátnőjéből azóta a felesége lett, Oliver Dlouhý pedig ma már egy 900 fős cég élén évente millióknak segít megtalálni, hogyan juthatnak el olcsóbban úticéljukhoz. A Kiwi.com alapító-vezérigazgatója arról is beszélt a hvg360-nak, hogyan lett a Ryanairrel folytatott többéves konfliktusukból hirtelen együttműködés, hogyan látja a mesterséges intelligencia szerepét az ügyfélszolgálatok jövőjében, és miért nem érdemes lemondanunk a repülésről a fenntarthatóság jegyében.

4iG Nyrt.

Mindekinek van egy története róla, de hogy működik valójában egy cég ügyfélszolgálata?

Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.

Allianz

Miért nem használjuk erre is az okostelefonunkat?

Amikor valamilyen ügyet szeretnénk elintézni, az emberek zömének még mindig a hosszú várakozás és a bonyolult ügymenet jut eszébe. De valóban csak így működhet a hivatali gépezet a digitalizáció és az AI korában? Egy nap akár órákat is eltölthetünk a közösségi oldalakon, állandóan a kezünkben van a telefonunk, mégsem merünk mindent azon szervezni. Hogy mi állhat emögött, és milyen jövő várhat ránk, arról Kanicsár Ádám közösségimédia-szakértővel beszélgettünk.

1 2 3 4 5 6
Fitch: Egy százalék sem lesz a gazdasági növekedés Magyarországon

Fitch: Egy százalék sem lesz a gazdasági növekedés Magyarországon

A rakparton, és egy Széll Kálmán téri dohányboltban is tűz ütött ki

A rakparton, és egy Széll Kálmán téri dohányboltban is tűz ütött ki

Hogyan válhat az ország egyre kevésbé korrupttá, miközben egyre korruptabb?

Hogyan válhat az ország egyre kevésbé korrupttá, miközben egyre korruptabb?

Tenki Réka és Nagy Zsolt kegyetlen, de túl ismerős világba engednek be

Tenki Réka és Nagy Zsolt kegyetlen, de túl ismerős világba engednek be

A Trump-Musk-vita csupán ízelítő a jövőbeli katasztrófákból

A Trump-Musk-vita csupán ízelítő a jövőbeli katasztrófákból

A franciáké a bronzérem a Nemzetek Ligájában

A franciáké a bronzérem a Nemzetek Ligájában

Ez a szuverenitás: 2025 végére saját felhőt kap Európa

Ez a szuverenitás: 2025 végére saját felhőt kap Európa

Eltűnt a Dunában egy 27 éves férfi Dömösnél

Eltűnt a Dunában egy 27 éves férfi Dömösnél

Meghalt egy amerikai katona egy magyar kiképzési baleset közben

Meghalt egy amerikai katona egy magyar kiképzési baleset közben

A címlapról ajánljuk