Törökbálintnál mutatta meg egy merész sofőr, mit ne csináljunk soha a lerobbant autónkkal (videó)
Nem semmi fogás a rendőrségtől.
Nem semmi fogás a rendőrségtől.
A legtöbb prémiumgyártó szépen fokozatosan minden modelljét felvezeti konnektoros hibridként is. Nincs ezzel másként a Mercedes a Kecskeméten készülő CLA esetében sem, amelynek ráadásul a kombi, vagyis Shooting Brake változatát próbálhattuk ki elsőként.
Austinban csak elektromos buszok járnak - amíg az időjárás engedi a töltést. Most napokig nem járt semmi.
A rendőrök 2021. március 8-14. között a passzív biztonsági eszközök használatát ellenőrzik.
Az autós világ jelene, hogy a „takarékos” konnektoros hibridek lettek az igazi izomautók.
Egy Mercedes-Benz CLK GTR AMG a rendőrség előtt tilosban parkolva, egy Lancia 037 a szupermarket bejáratánál és egy Porsche 911 GT1 a kebabos előtt.
A két férfi legalább hat autót károsított meg.
A két sofőr még a 8-as úton keveredett szóváltásba, majd a járműből kiszállva próbálták rendezni a konfliktust.
Ez a kombi kivitelű régi kelet-német járgány nem kevesebb, mint 44 évvel teketi vissza az időgép kerekét.
A vizsgaközpont azzal nyugtat, hogy a befizetett vizsgadíját senki sem veszíti el.
Míg sokan a Magyar Közlönyre vártak, addig úgy tűnt, egy autóalkatrész-bolt oldalán már korábban felbukkant a korlátozások részleteit taglaló kormányrendelet. A hivatalos reagálás szerint a kiszivárgott dokumentum hamisítvány.
Alapvetően pozitívan állnak az elektromos autókhoz, amelyek elterjedését ugyanazok a tényezők akadályozzák nálunk is, mint bárhol máshol a világon.
A német diszkont pár éve szállt be a lízingpiacra, igaz, eddig csak egyetlen típussal foglalkozott. Ez nemrég megváltozott.
A darabszámot nézve is komoly eltérés mutatkozik az előző, a járvány előtti időszakhoz képest.
Az autós portál szerint a március 8-án életbe lépő korlátozások az autójavító cégekre nem vonatkoznak.
A rendőrség lopás gyanúja miatt hallgatta ki a férfit.
Heten vannak ugyan, de az egyik ritkaságot nem sikerült eladni.
A két darab turbóval megfújt V8-as benzinmotorban találtak még 50 lóerőt a fejlesztőmérnökök.
A japánok szedánja az első sorozatgyártású autó, amely megkapta a 3-as szintű önvezető besorolást.
A típus teljesítménye 72 lóerővel nőtt, viszont nyomatékból be kell érnünk 130 Nm-rel kevesebbel.