Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége közleményben adott hangot aggodalmának azzal kapcsolatosan, hogy a Széchenyi-pihenőkártya (SZÉP) beindítása óta eltelt hónapokban szerény eredményeket produkált csak a kártyaértékesítés – írj a Turizmus Panoráma Bulletin.
A szövetség meglepődve és aggodalommal fogadta az augusztus 30-i OTP-sajtótájékoztatón elhangzott híreket, melyek szerint a SZÉP-kártya értékesítésének beindítása óta eltelt két hónap alatt több, mint 620 elfogadóhellyel, 100 munkáltatóval kötöttek szerződést, és utóbbiak közel 700 kártyát adtak ki. Véleményünk szerint ezek az eredmények rendkívül szerények – idézi a szállodások szövetségét a Turizmus Panoráma Bulletin.
A hazai idegenforgalom szolgáltatói, s így különösen a kereskedelmi szálláshelyek – közöttük a szállodák – üzemeltetői számára ezek a hírek azért nyugtalanítóak, mert az elmúlt években a hazai vendégek forgalma rendkívül dinamikusan nőtt, ami alapvetően az üdülési csekk fokozatosan erősödő népszerűségének, elterjedésének volt köszönhető.
A szövetség közleményében hozzáteszi, hogy az érdekeltek körében köztudott: a kormányzati intézkedések szerint az üdülési csekk forgalmazásának kedvezményes adózása szeptember 30-ával megszűnik, aminek várhatóan az lesz a következménye, hogy a munkáltatók kivezetik azt a munkavállalóik számára nyújtott cafeteria eszközök sorából. A SZÉP-kártya bevezetése már elkezdődött, de az előzetes várakozásoknál lassabban, s a bevezetést elősegítő szükséges marketingtámogatás nélkül – közölte a szövetség.
A kereskedelmi szálláshelyek üzemeltetői attól tartanak, hogy az üdülési csekk túl korai kivezetése, s az azt felváltó SZÉP-kártya fenti adatok szerinti lassú elterjedése negatívan hat – a 2008-2010 közötti pénzügyi és gazdasági válság miatt – egyébként is súlyos forgalmi visszaesés következményeivel szembesülő hazai turizmusra – írja a közlemény.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.
A gyógyszeripar termékeire akár 250 százalékos vám is jöhet.
Kórházba már eszméletlen állapotban került, súlyos az állapota.