szerző:
hvg.hu

A két esemény között megjelent egy cikk a New York Timeson arról, hogy alakult át az oldal független sajtótermékből kormányszócsővé.

50 ezer eurót, azaz 15,7 millió forintot nyert az Origo tulajdonosa, a New Wave Media Group a Google-től annak DNI-pályázatán, de később visszavonta - írja a Niemanlab.org.

A Google pályázata ironikus módon a sajtó digitális korban történő fennmaradását szolgálja. A pályázatok leadási határideje decemberben volt, a New York Times még ez előtt, novemberben közölt cikket az Origóról és arról, hogyan átalakították át független médiumból kormányszócsővé. A MediaPowerMonitor oldal cikket is írt, miután felfedezte a díjazottak körében a New Wave Mediát, hogy miben támogatná ezzel a magyar sajtó fennmaradását. A NiemanLab rákérdezett a Google-nél ugyanerre, mire a cég kiadott egy közleményt: "További felülvizsgálat után úgy döntöttünk, nem folytatjuk a pályázati együttműködést a New Wave Mediával".

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Lemondott az a lengyel politikus, aki gyűlöletkampányt irányított bírák ellen

Lemondott az a lengyel politikus, aki gyűlöletkampányt irányított bírák ellen

Hévíz is a NER bűvkörébe került

Hévíz is a NER bűvkörébe került

MNB-szakértők: 30 év alatt sem sikerült utolérni Ausztriát

MNB-szakértők: 30 év alatt sem sikerült utolérni Ausztriát

Az ügyészség tényleg dolgozik a Microsoft-botrányon

Az ügyészség tényleg dolgozik a Microsoft-botrányon

György herceg balettozni fog

György herceg balettozni fog

Pluszpénzt oszt a közmunkásoknak a kormány az önkormányzati választások előtt

Pluszpénzt oszt a közmunkásoknak a kormány az önkormányzati választások előtt