Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Nemcsak a kínai forgalomra alapoznak a leginkább a luxusmárkák, de az utazási korlátozások miatt máshol sem költenek a kínai turisták.
Valóságos katasztrófaként értékelte az idei évet a koronavírus kitörése miatt a világ egyik legnagyobb luxuskonglomerátumának, az LVMH-nak egyik korábbi elnöke – adta hírül a Business Insider. A luxusmárkák egyik legnagyobb piaca Kína, azonban nem csak az ottani forgalmuk jelentős, hanem nagy bevételük származik a kínai turisták külföldi vásárlásaiból is – amelyek az utazás korlátozások miatt elmaradnak.
Az amerikai tanácsadó cég, a Bain jelentése alapján 2019-ben a kínai vásárlóknak volt köszönhető a luxusköltések 35 százaléka:
a forgalom 70 százalékát azonban a külföldi utazásaik alatti vásárlásaik teszik ki.
Hongkong, Japán és Dél-Korea is jelentős luxuspiacnak számítanak az európai márkák számára, a koronavírus miatt megbetegedések azonban ezeket az országokat – és így az onnan származó bevételeket – is érinthetik.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.