Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az üvöltő zene taszít, a lágy marasztal. Ez lehet a summája a hangzás kiválasztásnak egy bevásárlóközpontban.
Az üvöltő zene taszít, a lágy marasztal. Ez lehet a summája a hangzás kiválasztásnak egy bevásárlóközpontban. Nem menő a hip-hop és a rap, de Korda György is divatjamúlt. A dalok egymás utáni lejátszása még nem elég a sikerhez, valami egyedi koncepció szükséges, ami jól igazodik a napon belüli látogatói hullámzáshoz, illetve a plaza célközönségéhez.
Az üzemeltetés ezen területére egyre jobban figyelnek a plaza tulajdonosai, akik nem sajnálják a pénzt és megkövetelik az üzemeltető cégtől, hogy saját hangzás-világot adjanak a központnak. Emlékezhetünk az első IKEA-áruházra, ahol úgynevezett IKEA-rádió szólt, elég éneklő, természetellenes, túl vidám hangon.
Szerencsére sok helyütt nem követik az igazi, a kereskedelmi rádiók harsányságát, legfeljebb a hangerő nem megfelelő (túl nagy vagy túl halk). Mérések szerint a normál szintnél 2-3 decibellel hangosabb háttérzene ösztönöz a leginkább tovább maradásra és a vásárlásra.
A legnagyobb hiba, ha csupán egyszerű kikiáltónak használják, amelyik megmondja, hol, mi kapható éppen olcsóbban a plazában. Ma már csakis profi bemondókat szabad mikrofonhoz engedni, nem szabad megengedni, hogy az adminisztrátorok beszélhessenek. Ezen kívül előnyösebb, ha vegyes a „műsor”: hirdetmények, lágy zene és akciók váltják egymást.
A jól választott zene sokat érhet. Egy felmérés szerint a francia zenét halló vevők például 30 százalékkal több francia bort vásároltak egy áruházban, mint azok, akik nem ilyen muzsika alatt közelítették meg a pultokat – írta az Across szaklapban egy szakértő. Egy másik szerint a plazák nem csak szlogenjük vagy logójuk alapján azonosíthatók, a jól belőhető stílusú zenéhez is társítani fogják a vevők, ha ez a zene vagy zenei stílus állandó - fűzte hozzá az Across-nak nyilatkozó osztrák szakértő.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egyre több a vendégmunkás, miközben a hazai munkaerő-tartalék – a kormány ígéretével szemben – nem apad. A tartaléksereg aligha aktivizálható, nagyszámú új munkahely pedig nem keletkezik.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.