Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Solar Impulse péntek reggel szállt fel Payerne katonai repülőteréről, az út tervek szerint 12 órás lesz, és...
A Solar Impulse péntek reggel szállt fel Payerne katonai repülőteréről, az út tervek szerint 12 órás lesz, és Franciaországon, valamint Luxemburgon át vezet Brüsszelbe.
A sűrű légi forgalom és a lehetséges légörvények miatt a tisztán napenergiával üzemelő gép csak 21 óra után landolhat a Zaventem repülőtéren.
A szerkezetet a tervek szerint május 23. és 29. között kiállítják Brüsszelben, majd Párizsba repül tovább, június 19. és 26. között a Le Bourget-i repüléskiállításon vendégeskedik.
A Solar Impulse 64 méteres fesztávolságú szárnyain 12 ezer szilíciumcellát helyeztek el, azok gyűjtik be a Nap energiáját a négy, egyenként 10 lőerős villanymotor működtetésére. A gép súlya 1,6 tonna.
A repülő korábbi tesztrepülésein jól teljesített, helyenként 8500 méterre emelkedve átszelte már Svájcot, és 24 órát töltött a levegőben.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A kegyelmi botrány után is trükköznek a gyermekvédelemben a számokkal, hogy Orbán Viktor elmondhassa, vállalható az állami gondozás állapota. A családjukból kiszakadó gyermekek ezt először a túlzsúfolt, eszköztelen befogadóotthonokban tapasztalják meg.
A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
A Tisza Párt elnöke úgy nyilvánult meg félreérthetetlenül a Pride-ről, hogy le sem írta a rendezvény nevét.
Az indoklás szerint azért, mert nem fellebbeztek a tiltás ellen, de a szervező főváros szerint nem is kell engedély.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A többi uniós ország megvan Orbán nélkül is, legalábbis egy bizonyos pontig.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast új adásában.