Nem fizetne reklámidővel az MTV

Fischer András, a Magyar Televízió (MTV) másfél hete kinevezett kereskedelmi igazgatója nem tartja megfelelő megoldásnak azt a gyakorlatot, miszerint reklámidővel fizeti ki egyes külső beszállítóit a közszolgálati médium.

  • MTI MTI
Nem fizetne reklámidővel az MTV

"Nem áll érdekében a televíziónak, hogy saját maga számára korlátokat építsen" - érvelt a saját értékesítés mellett Fischer András.

Február végére új kereskedelmi és árpolitikát kívánnak kialakítani annak érdekében, hogy - a Rudi Zoltán tévéelnök által megfogalmazott elvárásnak megfelelően - közelítsék egymáshoz a médium 1-2 százalékos tévéreklám-piaci részesedését és 10 százalék körüli nézettségét - jelentette be a kereskedelmi igazgató.

Korábban Rudi Zoltán már hangsúlyozta, hogy a televízió nem köt olyan szerződéseket, amelyek alapján reklámidővel fizetik ki a produkciók gyártóit. Jelenleg "egyedi megoldásokként" előfordul, amikor "nincs készpénze a televíziónak", hogy "kiadja albérletbe" a reklámidő értékesítését - tette hozzá.

A közszolgálati médium őszi - akkor még tárgyalás alatt lévő, később azonban elfogadott - reorganizációs terve egyértelművé teszi: a társaság a jövőben "önmaga értékesíti reklámidejét". 

François Ozon a HVG-nek: A szexi nagymamámnak is köze van a filmemhez

François Ozon a HVG-nek: A szexi nagymamámnak is köze van a filmemhez

Egy kiadós gombamérgezéssel indul François Ozon új filmje, a Ha megérkezik az ősz. A termékeny francia filmrendezővel az öregkori ráncok szépségéről, az Elemi ösztön nem múló vonzerejéről, egy szexi nagymamáról, egy pusztító családi vacsoráról és Nicole Kidman plasztikai beavatkozásairól is beszélgettünk.