Meddig megy el egy anya, hogy megmentse a lányát? És ha az nem érdemli meg?
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Így próbálják átvinni az üzenetet: a segélyhívó nem játék.
Segélyszám címmel írt mesét az Országos Rendőr-főkapitányság felkérésére Lackfi János, József Attila-díjas szerző, a történetből pedig a rendőrség kommunikációs szolgálatának munkatársai forgattak filmet Lego-figurákkal, stop-motion technikával.
Az például nem számít vészhelyzetnek – derül ki a meséből –, ha egy csillámpóni átrepül egy lángoló gyertya felett, és leolvadt a szép, rózsaszín haja. Az viszont mindenképpen, ha a nagymama elterülve fekszik a szőnyegen, és nem érteni, amit mond.
A hatóság korábban felnőtteknek szóló filmet is készített a témában, annak Janklovics Péter volt a főszereplője, és kiadós anyázásba torkollott.
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.