szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Magnó Studio Kft. milliárdokat szakított, mégis egy lepukkant békásmegyeri panelbe van bejelentve.

Kerülte a feleségéhez köthető Magno Studio Kft.-ről szóló kérdéseket a kötcsei pikniken Rogán Antal. Pedig csak azt akartuk megkérdezni a minisztertől, mit tud a titokzatos cégről, amelyről a hvg.hu derítette ki, hogy egy lepukkant békásmegyeri panelbe van bejelentve, pedig az Átlátszó szerint milliárdokat szakított az általa vezetett tárca propagandaköltéseiből.

Azt is megírtuk, hogy a Fitbalance Aréna Tavasz és a Fitbalance Kids nevű rendezvények kapcsán a szponzorálási pénzre az MVM nem Rogán Cecíliával, vagy a Nakama & Partners Kft.-vel, hanem a Magno Studio Kft.-vel szerződött, vagyis utóbbi is kapott MVM-es szponzortámogatást. A cég vezetője és tulajdonosa Horváth László három év alatt a nulláról 14 milliárd forintra tornázta fel a Facebook-oldallal és saját honlappal nem rendelkező vállalkozás bevételeit.

Az erre vonatkozó kérdésre Rogán Antal viszont csak annyit mondott: a magyar kormány összes kampányát egy ügynökség szervezi, akik szabadon választhatják meg, azt hogy milyen alvállalkozókkal dolgoznak.

„Mi ebbe nem szoktunk beleszólni” – tette hozzá a miniszter.

Rogán azt is hozzátette, hogy még sosem járt a cégnél, ezért arra kért minket, hogy az ezzel kapcsolatos kérdéseket az ügynökségnek tegyük fel, akik bizonyára meg tudják mondani, miért pont a Magnó Studio Kft.-t választották.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Oroszi Babett Gazdaság

Rogán Cecília és egy titokzatos NER-milliomos nyomát kutattuk a békásmegyeri panelrengetegben

A Rogán Cecíliához köthető sportesemények támogatásai után kutakodva a hvg.hu érdekes kapcsolatra bukkant: a Fitbalance Aréna Tavasz és a Fitbalance Kids nevű rendezvényeket az a Magno Studio Kft. szervezte, amely az Átlátszó szerint milliárdokat szakított a Rogán Antal vezette minisztérium propagandaköltéseiből. A cégről semmit nem tudni, csupán annyit, hogy vezetője és tulajdonosa, Horváth László három év alatt a nulláról 14 milliárd forintra tornázta fel a Facebook-oldallal és saját honlappal nem rendelkező vállalkozás bevételeit.