Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A fénysorompó működött és pirosan jelzett, megy autós mégis megpróbált áthajtani a vonat előtt.
Személyautó és vonat ütközött vasárnap kora este Derecske külterületén egy vasúti átjáróban - közölte a Hajdú-Bihar Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője. Papp-Kunkli Nóra elmondta: a debreceni és berettyóújfalui hivatásos tűzoltók áramtalanították a gépkocsit, és a vonaton utazó 29 embernek segítettek átszállni a vonatpótló buszra.
A kocsiban hárman utaztak, egyiküket könnyű sérüléssel szállították a debreceni kórházba.
A Mávinform tájékoztatása szerint a Debrecenből Nagykerekire tartó személyvonat Derecskénél a működő, és piros jelzést mutató fénysorompós átjáróban ütközött az autóval.
A helyszínelés idején nem közlekednek a vonatok, ezért késésekre kell számítani. Az utasokat Pocsaj-Esztár és Sáránd között pótlóbusz szállítja.
(Borítóképünk illusztráció.)
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.