Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két év után, szerződése lejártával, közös megegyezéssel távozik Záprel Zsolt marketing vezérigazgató-helyettes a T-Online Magyarországtól.
A marketing, a piackutatás és a kereskedelem területén is jártas szakember kiemelkedő érdemeket szerzett az elmúlt esztendők szélessávú programjának teljesítésében és a T-Online piacrészesedésének megszilárdításában. 2006-ban az ő közvetlen irányításával sikerült bevezetni Magyarországon elsőként az IPTV szolgáltatást, a T-Home Tv-t. Záprel Zsolt továbbra sem kíván elszakadni szakmájától.
Munkáját 2007. január 1-től, az értékesítési vezérigazgató-helyettesi feladatai mellett, megbízott marketing vezérigazgató-helyettesként Horváth János veszi át, aki – mielőtt 2006. szeptember 1-én a T-Online Magyarországhoz került – a Price Waterhouse Budapest Kft-nél, valamint a Citibank Rt-nél dolgozott különböző, üzleti, marketing és értékesítési területeken.
A szakember 1996-ban diplomázott a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketingkommunikáció szakán, ezt követően az IMC Graduate School of Business and Weatherhead School of Management nemzetközi MBA kurzusát végezte el. Jelenleg a University of Chicago Graduate School of Business Executive MBA programjának hallgatója.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.