szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A WPP globális reklámcég az idén 7200 alkalmazottjától válik meg Nagy-Britanniában, Európában és az Egyesült Államokban, mivel a recesszió következtében beszűkültek a vállalatok reklámozási és marketing kiadásai.

A céghez közeli források közölték, hogy a létszámot a WPP fele részben már leépítette, a létszámcsökkentés másik felét pedig 2009 végéig hajtják végre.

A WPP célja, hogy 106 ezer fős alkalmazotti létszámát több mint 6 százalékkal csökkentse az idén részben az érintettek végkielégítésével, részben úgy, hogy a távozók helyébe nem vesznek fel új alkalmazottakat.


MTI Karrier

Hátat fordítanak Nagy-Britanniának a keletiek

Nagy-Britannia tűnt öt éve az ígéret földjének a frissen EU-polgárrá vált kelet-európai munkavállalók szemében, és 2004 tavaszán kevesen gondolták, hogy fél évtized múltán a jobb megélhetés reményében inkább a hazatérést fogják választani.

Szabad ember, hegedűvel – a komolyzene világsztárjára, Pauk Györgyre emlékezünk

Szabad ember, hegedűvel – a komolyzene világsztárjára, Pauk Györgyre emlékezünk

Úgy tűnik, mégsem a magány áll több betegség hátterében

Úgy tűnik, mégsem a magány áll több betegség hátterében

Így néz ki most az eresz, ami Szájer József szerint nem is volt azon a házon

Így néz ki most az eresz, ami Szájer József szerint nem is volt azon a házon

Halvány remény kezdett pislákolni a magyar feldolgozóiparban

Halvány remény kezdett pislákolni a magyar feldolgozóiparban