Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Mitől sikeres egy prezentáció? Hogyan lehet hatékonyan „pitch”-elni, vagyis eladni egy ötletet? Ezekről Baranyai Attila tartott előadást a HVG szemináriumán.
Nagyon fontos egy hosszabb prezentáció során, hogy a hallgatóság legfeljebb 10 percig tud aktívan figyelni. Éppen ezért egy előadást úgy kell felépíteni, hogy 10 percenként legyen egyfajta ritmusváltás, így folyamatosan fenntartható lesz a figyelem, az érdeklődés.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.