szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén június 1-jétől Melles Katalin irányítja az Ipsos Zrt. Media, Content&Technology Üzletágát. Az eddigi vezető, Gábos Zsuzsa távozik ebből a pozícióból és saját vállalkozásba kezd.

Melles Katalin több mint tíz éves tapasztalattal rendelkezik a médiakutatás területén. 2000-ben a Netsurvey Internetkutató Intézetnél kezdte pályafutását, majd 2004-től a Ringier kutatási osztályán dolgozott. 2008-ban csatlakozott az Ipsoshoz kutatásvezetőként, majd 2011-ben az médiakutatási osztály ügyfélkapcsolati vezetője lett. Az ad hoc kutatások koordinációja mellett  többek között az olvasottsági és a rádiós közönségmérésért volt felelős, illetve üzletfejlesztési feladatok tartoztak hozzá.

Az elmúlt években több szindikált projektet is irányított és számos hazai médiapiaci konferencián tartott előadást különböző témákban (Product placement; Kidcomm kutatás-sorozat, Üzleti Döntéshozók Médiaanalízise, Marketing Mood Barometer, Gyerekek médiareprezentációja a sajtóban, stb.).

Gábos Zsuzsa több mint huszonkét év után döntött a távozás mellett, önálló vállalkozást indít az eddigi tevékenységi területétől független szegmensben. A Kreatív marketingkommunikációs szaklap a közlemúltban beválasztotta a 20 nő közé, akire figyelni kell a kommunikációs iparban.

Jogerős ítélet született a Deák téri kettős gyilkosság ügyében

Jogerős ítélet született a Deák téri kettős gyilkosság ügyében

Karácsony: „Ez Budapest: itt nem emeljük törvénytelenül a cégvezetők fizetését!”

Karácsony: „Ez Budapest: itt nem emeljük törvénytelenül a cégvezetők fizetését!”

Kiterítette a lapjait a Spotify: rekordösszeget fizetett 2024-ben az előadóknak és a kiadóknak

Kiterítette a lapjait a Spotify: rekordösszeget fizetett 2024-ben az előadóknak és a kiadóknak

Új jelölés jön a Play Áruházba – ha ezt látja, biztonságban lesznek az adatai

Új jelölés jön a Play Áruházba – ha ezt látja, biztonságban lesznek az adatai