szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén június 1-jétől Melles Katalin irányítja az Ipsos Zrt. Media, Content&Technology Üzletágát. Az eddigi vezető, Gábos Zsuzsa távozik ebből a pozícióból és saját vállalkozásba kezd.

Melles Katalin több mint tíz éves tapasztalattal rendelkezik a médiakutatás területén. 2000-ben a Netsurvey Internetkutató Intézetnél kezdte pályafutását, majd 2004-től a Ringier kutatási osztályán dolgozott. 2008-ban csatlakozott az Ipsoshoz kutatásvezetőként, majd 2011-ben az médiakutatási osztály ügyfélkapcsolati vezetője lett. Az ad hoc kutatások koordinációja mellett  többek között az olvasottsági és a rádiós közönségmérésért volt felelős, illetve üzletfejlesztési feladatok tartoztak hozzá.

Az elmúlt években több szindikált projektet is irányított és számos hazai médiapiaci konferencián tartott előadást különböző témákban (Product placement; Kidcomm kutatás-sorozat, Üzleti Döntéshozók Médiaanalízise, Marketing Mood Barometer, Gyerekek médiareprezentációja a sajtóban, stb.).

Gábos Zsuzsa több mint huszonkét év után döntött a távozás mellett, önálló vállalkozást indít az eddigi tevékenységi területétől független szegmensben. A Kreatív marketingkommunikációs szaklap a közlemúltban beválasztotta a 20 nő közé, akire figyelni kell a kommunikációs iparban.

Adatművészek Velencében, „Covid-apostolok” Budapesten – interjú Barabási Albert-László hálózatkutatóval

Adatművészek Velencében, „Covid-apostolok” Budapesten – interjú Barabási Albert-László hálózatkutatóval

Bukást bukásra halmozott Hosszú Katinka cégbirodalma

Bukást bukásra halmozott Hosszú Katinka cégbirodalma

Baj van az ön jelszavával, bármi is legyen az

Baj van az ön jelszavával, bármi is legyen az

Válasz Online: Idősek lehúzására játszó hálózat vezetőjével pózolt Menczer Tamás a Harcosok Klubjában

Válasz Online: Idősek lehúzására játszó hálózat vezetőjével pózolt Menczer Tamás a Harcosok Klubjában