Kiderült, mennyit keresnek a magyarok Ausztriában
Közel kétszerese a kint dolgozó magyarok bruttó mediánbére a hazainak, de még így is kevesebb, az osztrák átlagbérnél.
Közel kétszerese a kint dolgozó magyarok bruttó mediánbére a hazainak, de még így is kevesebb, az osztrák átlagbérnél.
Sokan szembesülnek akadályokkal a július 2-vel már a gyártók számára is kötelező palackvisszaváltási rendszer működése során. Állandóan bedöglő és napokig meg nem javított automaták, szanaszét dobált régebbi, nem logós és a gépek által sokadjára is visszadobott újabb, logós palackok borzolják a felhasználók idegeit. A napi 2,5 millió tranzakció jelzi, az új rendszer sokakat megmozgat, ez lehet a nyár egyik nagy közös, bár pozitívnak nem mindig nevezhető élménye.
Nem számítottak arra, hogy az emberek ilyen sebességgel próbálják visszaváltani az 50 forintos palackokat és dobozokat.
Koncz Zsófia fideszes képviselő édesanyja a milliárdos fontos bizalmasa, sok cégében van vezető szerepe.
Országszerte tízezrek tiltakoznak a túlturistásodás ellen, beleértve a Kanári- és a Baleár-szigeteket. Tüntetések eddig is voltak, de idén több van belőlük, és nagyobb tömegeket is vonzanak. Egy szakértő szerint amit az utazók művelnek, az már nem nyaralás, hanem gyarmatosítás. Más országok vendégcélpontjai is ezzel küzdenek – mit tettek eddig a jelenség ellen, és mivel próbálkozhatnak még? És mi van Magyarországgal?
A MÁV alapította, abból vált előbb egy, majd számtalan apróbb külön céggé a hazai autóbuszos személyszállítás megkérdőjelezhetetlen főszereplője, hogy aztán a sok kis Volán újra összeolvadva az év végéig visszatérjen anyja kebelére. Úgy tűnik, 55 év után elbúcsúzhatunk az ikonikussá vált Volán névtől és a csigás logótól is. A Fortepan képein a történet.
A lépés komoly nemzetbiztonsági kockázatot hordoz Rácz András Oroszország-szakértő szerint.
A tömeges elbocsátást a cég azzal indokolta, a sportág külföldi népszerűsítésére akarnak koncentrálni, és optimalizálni akarják a gyártási folyamatokat.
Itt az idei nyári aratás mérlege.
Pár nappal a halála előtt döntött: elhagyja a végrehajtói pályát, és légiirányítónak tanul. Sosem biztatta a Völner–Schadl-ügy 1. számú titkos tanúját arra, hogy bizonyítékok nélkül, önként tegyen vallomást – állítja Bajkó Ernő István bátyjáról, arról az erdélyi fiatalemberről, aki felvidéki menyasszonyával az Árpád hídi ámokfutó áldozata lett.