Tizennyolc halottja van egy kifutópályáról kicsúszó nepáli gép balesetének
A pilóta lehet a szerencsétlenség egyetlen túlélője.
A pilóta lehet a szerencsétlenség egyetlen túlélője.
A GKI konjunktúraindexe szerint nyolchavi mélyponton állnak a cégek ezzel kapcsolatos tervei. A gazdasági környezet kiszámíthatóságának megítélése is romlott, a legpesszimistább tudósítások az építőiparból érkeznek.
A korábban Magyar Péter által vezetett Diákhitel Központ ismét leszerződött a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design cégekkel. Magyar a kegyelmi botrány utáni elhíresült interjújában arról beszélt, hogy az állami cégeknek kötelezően a központi közbeszerzést megnyerő cégekkel kellett szerződni kommunikációs feladatokra, gyakran a piaci ár többszöröséért.
Az Integritás Hatóság nem találta megfelelőnek a New Land Media szakmai ajánlatát, ezért az általuk kiírt közbeszerzés egyik részét sem a Balásy Gyulához köthető, a hasonló tendereken többnyire legyőzhetetlen cég vitte el.
Mind a dollárral, mind az euróval szemben gyengült a magyar deviza, miután a jegybank – ugyan nem teljesen váratlanul, mégis – folytatta kamatcsökkentési ciklusát.
Egy friss kutatás szerint többéves várólisták vannak az állami idősotthonokba, ráadásul munkaerőhiánnyal is küzd a szektor. A magánellátásban azonban több százezer forintot is elkérnek havonta, ezt csak a családok kis része engedheti meg magának.
Az akkumulátor-alkatrészek gyártásával foglalkozó cég öt éve 2,65 milliárd forintos támogatást kapott az államtól munkahelyteremtésre, idén azonban azzal került a hírekbe, hogy elküldte magyar dolgozóit, miután azok betanították a helyükre felvett vietnámi vendégmunkásokat.
A Budapesti Közlekedési Központ szerint a fővárosi taxirendelet a viteldíjakra vonatkozik, kuponos akciókra pedig korábban is volt már példa.
Spanyolország tűnik a befutónak, de cseh és magyar helyszínekben is gondolkodik a kínai SAIC első európai gyárához. Az egyelőre feltételes módban létező uniós villanyautóvám legdurvábban a SAIC-ot érinti.
Közel 1,5 ezer milliárd forint halmozódott fel a NER csúcsvállalkozóinak magántőkealapjaiban. Persze véletlen, de nagyjából pont ennyivel kellett megemelni az idei költségvetési hiánycélt, hogy tartható legyen.
A Mohu szerint nőtt, illetve nő a hulladékok elkülönített gyűjtése. A minisztérium közben visszadobta a cég tavalyi jelentését, a gyáriparosok szövetsége szerint a nyilvános adatbázisok is ellentmondók. A cégek által fizetett hulladékkezelési díjat túl magasra szabta a kormány, a Mol pedig a jelek szerint túl nagy fába vágta a fejszéjét a koncesszióval.
Azt hihetnénk, hogy autómegosztó szolgáltatást csak magáncélra vesznek igénybe a felhasználók, pedig a carsharing megoldást jelenthet azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek nem szeretnék, hogy több millió forintnyi tőkéjük álljon cégautókban. Cikkünkben erre mutatunk egy hazai példát.
A magyar kőolajimport harmada a Lukoiltól származik, ám Kijev kitiltotta az orosz vállalatot a vezetékrendszeréből, ellehetetlenítve a tranzitszállítást. A helyzet nagyjából akkor élesedett, amikor Orbán Viktor Kijevben és Moszkvában békemissziózott, de nincs nyoma, hogy tárgyalt volna az ügyben. A magyar és a szlovák külügy csak hetekkel a szállítások leállítása után fordult az Európai Bizottsághoz.