Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Korábban Giovanni De Filippis, a vállalat igazgatóbizottságának elnöke azt közölte, hogy 2012-re minden előkészületet...
Korábban Giovanni De Filippis, a vállalat igazgatóbizottságának elnöke azt közölte, hogy 2012-re minden előkészületet be kell fejezni ahhoz, hogy beindulhasson az új gépjárművek gyártása, s hogy ezt követően 200 ezer autó gördülhet le a futószalagról évente. Most már biztosan lehet tudni, hogy november végére fejezik majd be a kérdéses munkálatokat, amelyek miatt azonban egy időre biztosan leállítják a Punto Classic gépkocsik gyártását is.
A kérdés csupán az, hogy valóban újraindul-e ezt követően, az év vége felé, a Punto gyártása. Olyan vélemények is napvilágot láttak ugyanis, hogy több Punto nem hagyja el a szerbiai gyárat, s az újraindulás után csupán a Lancia Musa és a Fiat Idea gépkocsikat gyártanak majd az egységben.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A választásokra megnyithatják az egykori Vizoviczki-birodalom ékkövét, az Event Hallt, de a Demeter Szilárd vezette vagyonkezelő alapítvány által ígért grandiózus fejlesztés elmarad, inkább kiadták gebinbe az Óbudai-szigetet. Íme a nyilvános tendereztetés nélkül kiválasztott bérlő tervei a sziget déli felére.