Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Budapest Airport már felvette a kapcsolatot a repülőtéri reklámfelületek értékesítőjével.
Ahogy korábban megírtuk: egy "Shipwrecked boat party", azaz "hajótörött buli" című esemény reklámjai látszódtak a ferihegyi repülőtéren, amelyre a Direkt36 újságírója, Panyi Szabolcs figyelt fel.
A rendezvény nem mostani, és nem is egy alkalommal zajlik, a vonatkozó oldal szerint júniusban és júliusban is megtartják, illetve az év végéig még számos időpontban megrendezik. Az esemény kétórás, aki kifizeti a belépőt, korlátlan italfogyasztásban részesül. A vendégeket DJ szórakoztatja, és profi fotósok örökítik meg a pillanatokat.
A Budapest Airport most azt közölte: levetetik a partihajó reklámját, mert a Hableány és utasainak tragédiája miatt a hirdetés teljesen más kontextusba került. "Emiatt felvettük a kapcsolatot a reklámügynökséggel, amely az összes repülőtéri reklámfelületet értékesíti, és azonnal levetettük a reklámot a digitális felületekről" – írták a közleményben. A reklám harmadik hete fut a reptéri digitális reklámfelületeken.
A Budapest Airport a reklám miatt elnézést kért, és azt is írták, hogy "valamennyien osztozunk az érintett dél-koreai és magyar családok gyászában".
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.