Leveszik Ferihegyen a reklámot, ami "hajótörött bulira" hívja a turistákat

A Budapest Airport már felvette a kapcsolatot a repülőtéri reklámfelületek értékesítőjével.

  • hvg.hu hvg.hu
Leveszik Ferihegyen a reklámot, ami

Ahogy korábban megírtuk: egy "Shipwrecked boat party", azaz "hajótörött buli" című esemény reklámjai látszódtak a ferihegyi repülőtéren, amelyre a Direkt36 újságírója, Panyi Szabolcs figyelt fel.

A rendezvény nem mostani, és nem is egy alkalommal zajlik, a vonatkozó oldal szerint júniusban és júliusban is megtartják, illetve az év végéig még számos időpontban megrendezik. Az esemény kétórás, aki kifizeti a belépőt, korlátlan italfogyasztásban részesül. A vendégeket DJ szórakoztatja, és profi fotósok örökítik meg a pillanatokat.

A Budapest Airport most azt közölte: levetetik a partihajó reklámját, mert a Hableány és utasainak tragédiája miatt a hirdetés teljesen más kontextusba került. "Emiatt felvettük a kapcsolatot a reklámügynökséggel, amely az összes repülőtéri reklámfelületet értékesíti, és azonnal levetettük a reklámot a digitális felületekről" – írták a közleményben. A reklám harmadik hete fut a reptéri digitális reklámfelületeken.

A Budapest Airport a reklám miatt elnézést kért, és azt is írták, hogy "valamennyien osztozunk az érintett dél-koreai és magyar családok gyászában".

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.