Hogyan lépjen a franchise-vállalkozás nemzetközi porondra?
Gyakran felmerül a kérdés, hogy miért célszerű egy franchise-hálózatnak nemzetközi fronton is terjeszkednie. Mi a kulcsa az eredményes és költséghatékony piacra lépésnek?
Gyakran felmerül a kérdés, hogy miért célszerű egy franchise-hálózatnak nemzetközi fronton is terjeszkednie. Mi a kulcsa az eredményes és költséghatékony piacra lépésnek?
Rekordszámú, 233 ezer vállalat alakult tavaly Franciaországban - derül ki a francia statisztikai hivatal (INSEE) jelentéséből, amelyet vasárnap ismertetett a Le Journal du Dimanche című újság.
Már csak három megyében nem született bérmegállapodás; így a pillanatnyi állás szerint ezeken a helyeken várható sztrájk - közölte Valenta György, a Közúti Közlekedési Szakszervezet alelnöke.
Már több mint 24 milliárd forint adóbevétellel járt ugyanis azoknak az adózóknak a befizetése, akik egy esetleges vagyonosodási vizsgálat helyett az önellenőrzést választották.
Ha egy dolgozó azért nem jut hozzá a neki járó kiegészítő nyugdíjhoz, mert a járandóságot finanszírozó munkáltatója csődbe ment, az állam nem köteles átvállalni ezt a terhet - mondta ki egy konkrét ügyben hozott ítéletében az Európai Bíróság.
Három pályázó, az ingatlanfejlesztő Orco Property Group S.A., aklímatechnikával foglalkozó Genex Zrt., és az energetikai szolgáltatásokat végző RFV Zrt. összesen 76,12 millió forint vissza nem térítendő támogatást kap részvényeinek tőzsdei bevezetéséhez.
Az egyedileg odaítélt, vissza nem térítendő támogatások szabályait tartalmazza a gazdasági és közlekedési miniszter új rendelete, amely a Magyar Közlönyben jelent meg.
Nagyszabású megaprojektekel van jelen a magyar piacon Mordechai (Moti) Zisser, az izraeli tulajdonban lévő Plaza Centers elnöke. Nevéhez fűződik a Kerepesi úti lovarda helyén épülő grandiózus Aréna Pláza, a Hajógyári Szigeten létesülő „magyar Las Vegas”. Cége hozta létre 12 éve a Duna Plázát, és épített azután 15 másikat, szerte az országban. Zissert Jeruzsálemben interjúvolta meg a hvg.hu tudósítója.
Továbbra is erős negatív várakozások jellemzik a kis- és középvállalkozásokat (kkv) a 2006 negyedik negyedévében mért, a K & H Bank és a GfK Hungária közvélemény-kutató intézet által közösen készített kkv bizalmi index szerint.
Átlépték a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete tűréshatárát a piacot elárasztó bóvli pénzügyi ajánlatok. Az ügyfelek azonban mintha inkább hinnének a kétes hitelt ígérőknek, mint a hatóságnak.