Felmérés: abbahagyják a vevők az online vásárlást, ha bonyolultnak tűnik
Az influenszerek ajánlásai nem sokat nyomnak a latban az online vásárlásoknál.
Az influenszerek ajánlásai nem sokat nyomnak a latban az online vásárlásoknál.
A Mol elnöke arról beszélt, hogy azért vezették be az üzemanyagkorlátozást, mert nem akartak olyan helyzetet teremteni, hogy valóban üzemanyaghiány alakuljon ki az országban, kiszolgáltatottá téve a lakosságot.
Magyarország egyik legnagyobb új, automatizált logisztikai központját építi fel az eMAG-Extreme Digital Dunaharasztiban.
Az Egyesült Arab Emírségek vezetői azt tervezik, hogy 2023. június 1-től bevezetik a társasági adót. Megszűnhetnek az adóparadicsomi állapotok, nehezebb lesz-e ettől a dubaji cégalapítás? Ezeknek jártunk utána.
A költségeiket próbálják csökkenteni a banki terminál kihagyásával egy benzinkútnál Nádújfalun. Csak készpénzt fogadnak el, vagy azonnali átutalással lehet fizetni, bankkártya esetén viszont a piaci árat kérik el.
Szakmai konzultációval és beszállító akadémiájával segíti a Lidl a hazai vállalkozásokat, hogy jobban tudjanak exportra termelni.
Tomasz Jędruszakkal, a TriGranit szenior akvizíciós menedzserével egyebek mellett arról beszélgettünk, miért fontos, hogy a kereskedelmi ingatlanok megfeleljenek a nagyon szigorú környezetvédelmi kritériumoknak, mit lehet tenni az évtizedekkel ezelőtt felhúzott épületekkel, és hogyan lehet a ma még jelentős szén-dioxid-kibocsátó építőipari szektor emisszióját 2030-ra a mostani felére, 2050-re pedig nullára csökkenteni. És természetesen arról is szó esett, mit tesz a nagy célok teljesüléséért a maga részéről a TriGranit.
A pandémia sok vállalkozás számára a véget jelentette, míg mások szinte kilőttek a mezőnyből. A magyarázat minden bizonnyal a rugalmasságban és a bátorságban rejlik, hiszen a gombamód szaporodó webshopok alig egy év alatt 45 százalékos növekedést értek el. A piaci változásokról Táncsics Andrással, az innovatív logisztikai szolgáltatásokat nyújtó Boxy Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Jelezniük kell, hogy augusztus elsejétől már többet kell fizetniük az energiáért.
A hivatal, amelyik a vizsgákat bonyolítja, azt állítja, hogy nem hibáztak.
Fontos változásoknál több esetben is elmaradt az ügyfelek, illetve a kötvény- és kárnyilvántartó tájékoztatása.
Abban mindenki egyetért, hogy a tételes adót fizetők akár többsége sem az adó eredeti céljának megfelelően fizeti a rendkívüli kedvező közterhet, de azok számára is visszaüthet, akik nem élnek vissza vele. A jelenlegi kata helyét átvehetné egy finomhangolt, érzékenyített közteher, de a kormány jó eséllyel marad a fűnyíróelvszerű megoldásnál.
Ma már nem elég a szelektív hulladékgyűjtés, a többször használt bevásárlószatyor ahhoz, hogy a jövő nemzedéke is úgy érezze: teszünk valamit azért, hogy a klímaszempontból apokaliptikus jövőképüket megváltoztassuk. A Z generáció azt várja, hogy ne csak az egyén, de a vállalatok is vállaljanak felelősséget a fenntartható jövőért. Elvárásaik nemcsak külföldön, de a hazai piacon is egyre erősebbek: míg a pszichológusok egyre több klímaszorongással, a generációról készült tanulmányok egyre aktívabb „zöld” fogyasztókkal találják szembe magukat.
A parkoló autók helyén létesítendő teraszok témáját a Szabad Bisztró karolta fel, akik egy előzetes petíció gyűjtése után elindították a kampányteraszukat. A Király utcában üzemelő hely kerülethatáron helyezkedik, mivel az utca túloldala már VI. kerület, ahol támogatják a teraszok telepítését parkolóhelyeken. Az Anker közben Soproni Tamás polgármester segítségével is állandósultak a teraszok, mely az egyik helyi vendéglátós, Takács György kezdeményezésére történt, aki szerint a terasz a túlélés kulcsa az elmúlt évek deficitje miatt.
Többéves csökkenés után tavaly ismét bővülésnek indult az európai közúti áruforgalom. Bár a vasúti vagy vízi szállítással kombinált megoldások súlya is jelentősen növekszik, a kamionos fuvarozás egyelőre a teljes szektor átlagán felül teljesít. A kapacitások azonban szűkösek, a fuvarpiaci szereplőket sok tényező sújtja – ebben a helyzetben nagy szerep jut a logisztikai szolgáltatóknak, amelyektől az ügyfél „mindössze” annyit vár, hogy az áruját gyorsan és hatékonyan célba juttassa. Bevált gyakorlatok az ágazat egyik meghatározó szereplőjétől.
Meghosszabbította, de nem emelte meg a kormány azt a támogatást, amit a kisbenzinkutaknak nyújtanak, hogy ne okozzon túl nagy veszteséget nekik az üzemanyag hatósági áron történő értékesítése.
Meghatározta a kormány, mely kisvállalkozók fizethetnek továbbra is kedvezményes rezsit. Aki többet fogyaszt, mint a meghatározott mennyiség, annak piaci áron számláznak majd.
Tisztítás, karbantartás, minőségellenőrzés után ideiglenesen újraindulhat a termelés abban a Ferrero-gyárban, ahonnan szalmonellával fertőzött Kinder csokoládék kerültek a világpiacra.
Jóváhagyták Brüsszelben azt a 90 milliárd forint keretösszegű magyar programot, amellyel a kis- és középvállalkozásokat támogatnák az orosz-ukrán háború okozta nehézségek leküzdésében.