A vártnál is durvábban drágulnak az építőanyagok
A tavaly már látható áremelkedést tovább fokozta a háború és egyelőre nem látni a folyamat végét.
A tavaly már látható áremelkedést tovább fokozta a háború és egyelőre nem látni a folyamat végét.
Az önkéntes nyugdíjpénztárak átlagosan alacsony hozamot értek el tavaly, néhány portfólió azonban így is kiemelkedően nyereséges évet produkált. A Bank360.hu megnézte, mi volt a legsikeresebbek titka.
A dolgozók a maszkviselést elégelték meg.
Mit tehet az a sberbankos betétes, aki 10 munkanap alatt nem vette fel a pénzét, vagy nem élt a rendelkezés lehetőségével? A jó hír az, hogy a jogosultság nem veszik el a kártalanításra attól, hogy például valaki nem tudott bemenni a postára vagy a Takarékbank fiókjába. Megmutatjuk, mit kell tenni.
Drága az olaj, drágul az üzemanyag, ami a légitársaságok kiadásainak egyik legnagyobb szelete.
Nézzen rá a csomagolásra, ha az érintett termékből vásárolt, ne fogyassza el.
Megszűnt az alkatrészutánpótlás az orosz metrószerelvényekhez, a BKV alternatív forrásokat keres.
Két céget passzolt át az orosz oligarcha, mielőtt a szankciók élesedtek volna ellene.
Több ezer orosz munkavállalót vizionáltak Paksra és környékére az elmúlt években, de ahogy az atomerőmű bővítési projektje is megtorpant, úgy a munkavállalók sem igazán érkeztek, már a háború kitörése előtt is óriási volt a bizonytalanság. Sőt, új bérlők helyett az utóbbi időben inkább azoknak az ukrán munkavállalóknak a családtagjai érkeznek a környékre, akik a háború elől menekültek el.
A külföldiek körében megnőtt az aznapi foglalások aránya, a vidéki szállodákban a belföldi vendégekre számítanak, de a bizonytalan helyzet és az emelkedő árak miatt az emberek várhatóan jóval érzékenyebben kezelik majd az utazási és szabadidős költéseiket.
Azt "teljes mértékben" alárendelik a nemzetközi szankcióknak. Az ukrajnai leánybankot működtetik tovább, emellett adományokkal és menekültek elszállásolásával járulnak hozzá a válsághelyzet kezeléséhez.
Húsz forinttal emelte az Eurojackpot árát a Szerencsejáték Zrt.
Már nem tankolhatnak hatósági áron a 7,5 tonnánál nehezebb járművek hajtói a hazai benzinkutakon, és töltési limit is vonatkozik rájuk, így aztán öt-hat megálló kell, míg teli lesz a kamion tankja. Ha egyáltalán van benzin a kúton. A last minute kamionstop miatt sok cég most kötbérrel nézhet szembe, vagy rosszabb esetben szerződésbontással. Mások enélkül sem bírják már a nyomást: vagy óriásit emelnek a fuvardíjon, vagy bezárják a boltot. Ársakpát várnak ők is, ezért még Orbán Viktornak is levelet írtak.
Hasonló gondokkal küzd a Marks and Spencer is.
A liszt ára már a háború első napjaiban megugrott Ukrajnában, de hiába a stratégiai terményekre kiadott kiviteli tilalom, ha sokáig elhúzódik a háború, annak súlyos következményei lesznek. Nem csak Ukrajnában.
Az interneten terjedő mémet több portál is átvette, miszerint a kivonuló gyorsétteremlánc logójára kísértetiesen hasonlító dizájnnal támadna a Csehov-karakterre építő orosz verzió, de ez sajnos nem igaz.
Csak akkor tűnik jónak a magyar turizmus helyzete, ha 2021-gyel hasonlítjuk össze, a járvány előtti időhöz képest gyengén indult az év.
Egy bajai gazda vetését túrták fel, miközben Zsigó Róbert, markológépekkel a háttérben illusztrálva jelentette be, hogy végre megépül a várost elkerülő út. Sem a földet kezelő önkormányzati cég, sem a földet bérlő gazda nem tudott erről. Ráadásul azóta látszólag semmi nem is történt a helyszínen.
Egyharmados tulajdonrészt vesz az MVM Szerbia két nagy energetikai kivitelező cégében, a szerződést már aláírták, még az év első felében lezárhatják a tranzakciót.
Újítást hozott a sokszor frusztráló városi parkolásnál a Parkl, amely egy applikációban segít felkutatni az elérhető helyeket, töltőket és a fizetést is lehetővé teszi. Magasfeszültség című sorozatunk aktuális részében a cég vezetője arról is beszél, hogyan tudnak továbbfejlődni a következő időszakban.